otopr.pl Grupy dyskusyjne Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

1
Data: 19 wrzesień 2001, 09:40
Temat:

Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

Autor: Adam Szewc

Czy ktos to moze widzial jak sie stalo ?


Bo wraki to widzialem. Dzieki temu spoznilem sie do pracy (zreszta


pewnie nie tylko ja) Siena vs. Jelcz

Moze przy okazji troche ponarzekam.

Troche popadalo i jak zwykle cos sie musialo stac, ludzie to chyba u nas
jeszcze dlugo nie dostosuja predkosci do warunkow na drodze. Potem wychodza
takie efekty i cierpia przez to inni uzytkowcycy drog.

Miski modly by dzialac troche lepiej bo od Grodziska byl taki korek ze szok,
mogli wiecej samochodow puszczac z tej strony.

PZDr.
Adam.



2
Data: 19 wrzesień 2001, 12:24
Temat:

Re: Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

Autor:


Czy ktos to moze widzial jak sie stalo ?

Bo wraki to widzialem. Dzieki temu spoznilem sie do pracy (zreszta
pewnie nie tylko ja) Siena vs. Jelcz



A to żeś tu mnie zaskoczył... Sam nie widziałem, może zatem jakieś
szczegóły...



Może przy okazji trochę ponarzekam.


(...)




Hmmm... Na tym odcinku co i rusz dochodzi do jakichś wypadków, stłuczek...
Zbyt duży ruch, zbyt wąska droga o b. kiepskiej jakości... Czegóż chcieć
więcej aby wypadki były tu normalnością :-((((


PZDr.
Adam.


BTW, kolega z Grodziska?

Pozdr.
Maciek (Gawronik)
(nissan sunny N14 1.6SLX 16v '92r.)
Grodzisk Maz.


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

3
Data: 19 wrzesień 2001, 12:34
Temat:

Re: Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

Autor: Dariusz Ku


Użytkownik Adam Szewczak w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o9i2j$cop$1@news.onet.pl...


Czy ktos to moze widzial jak sie stalo ?

Bo wraki to widzialem. Dzieki temu spoznilem sie do pracy (zreszta
pewnie nie tylko ja) Siena vs. Jelcz


Pewnie dlatego z Pruszkowa do Wawy było luźniej.
Darek



4
Data: 19 wrzesień 2001, 13:33
Temat:

Re: Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

Autor: Adam Szewc


A to żeś tu mnie zaskoczył... Sam nie widziałem, może zatem jakieś
szczegóły...



Przejezdzalem obok wypadku tak pomiedzy 8.10 - 8.20 bo nie pamietam
dokladnie. Byly tam juz lawety i miesie, wczesniej wracaly dwa wozy
strazackie. Siena skasowana do przedniej szyby stala na srodku drogi (gosc
chyba przezyl) woz byl chyba lany piana. Jelcz lezal w rowie tez skasowany.



Hmmm... Na tym odcinku co i rusz dochodzi do jakichś wypadków, stłuczek...
Zbyt duży ruch, zbyt wąska droga o b. kiepskiej jakości... Czegóż chcieć
więcej aby wypadki były tu normalnością :-((((



I ludziom brakuje wyobrazni / za bardzo sie spiesza.


BTW, kolega z Grodziska?



Chyba mnie ostatnio pozdrawiales ?



5
Data: 19 wrzesień 2001, 17:35
Temat:

Re: Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

Autor: Rafał 'Sas

"Adam Szewczak" wrote in message
news:9o9i2j$cop$1@news.onet.pl...


Troche popadalo i jak zwykle cos sie musialo stac, ludzie to chyba u nas
jeszcze dlugo nie dostosuja predkosci do warunkow na drodze. Potem


wychodza


takie efekty i cierpia przez to inni uzytkowcycy drog.


Oj, to różnie z tym bywa. W od kiedy zaczęło być mokro, to ludzie
jeżdżą 40 km/h... :(((

saszka




6
Data: 20 wrzesień 2001, 22:43
Temat:

Re: Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek

Autor: jareka

witam
Użytkownik Dariusz Kuchnio w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9o9rqn$rvu$1@sunsite.icm.edu.pl...


Użytkownik Adam Szewczak w wiadomości do


grup


dyskusyjnych napisał:9o9i2j$cop$1@news.onet.pl...
> Czy ktos to moze widzial jak sie stalo ?
> Bo wraki to widzialem. Dzieki temu spoznilem sie do pracy


(zreszta


> pewnie nie tylko ja) Siena vs. Jelcz
Pewnie dlatego z Pruszkowa do Wawy było luźniej.


hmm wczoraj nie stwierdzilem jakiejs roznicy, za to dzis jechalo sie
miodzio mimo mgly!
pozdr jareka
Golf II, GL 1.8, '85




Tematy powiązane z Dzisiejszy wypadek Grodzisk <-> Milanowek:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24