otopr.pl Grupy dyskusyjne DZUMA - tekst ksiazki

DZUMA - tekst ksiazki

1
Data: 17 lut 2002, 16:25
Temat:

DZUMA - tekst ksiazki

Autor: Maciej M.

Witam
Ma ktos moze w postaci elektronicznej tekst lektury "Dzuma" Camusa?
Potrzebuje to jak najszybciej przeczytac a nie mego nigdzie tego znalezc :(
Zaznaczam ze przeszukalem troche adresow z FAQ'a i niestety nie
udalo sie :|

Pozdrawiam i Thank You From The Mountain ;-)
Maciej M.
maciej@comar.pl

ps. jak ktos ma to niech na priva zarzuci :)



2
Data: 17 lut 2002, 17:20
Temat:

Re: DZUMA - tekst ksiazki

Autor: 2late

"Maciej M." napisał(a):


Witam
Ma ktos moze w postaci elektronicznej tekst lektury "Dzuma" Camusa?
Potrzebuje to jak najszybciej przeczytac a nie mego nigdzie tego znalezc :(
Zaznaczam ze przeszukalem troche adresow z FAQ'a i niestety nie
udalo sie :|
Pozdrawiam i Thank You From The Mountain ;-)
Maciej M.
maciej@comar.pl
ps. jak ktos ma to niech na priva zarzuci :)



Przypuszczam że w każdej bibliotece miejskiej jest kilka egzemplarzy, w
wieskiej pewnie też.
Pozdrawiam
--
2late outspace communication 1999*2001 (R) deadlog@wp.pl
Wbiegnij w noc, ja zgubię się jutro.

3
Data: 17 lut 2002, 18:32
Temat:

Re: DZUMA - tekst ksiazki

Autor: Maciej M.



Przypuszczam że w każdej bibliotece miejskiej jest kilka egzemplarzy, w
wieskiej pewnie też.


problem z przeczytaniem iz chodzi mi o wersje w postaci jakiegos pliku
textowego?

m



4
Data: 19 lut 2002, 01:00
Temat:

Re: DZUMA - tekst ksiazki

Autor: Elvira

Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości
news:a4ohtq$spl$1@news.tpi.pl...


Witam
Ma ktos moze w postaci elektronicznej tekst lektury "Dzuma" Camusa?
Potrzebuje to jak najszybciej przeczytac a nie mego nigdzie tego znalezc


:(


Zaznaczam ze przeszukalem troche adresow z FAQ'a i niestety nie
udalo sie :|

Pozdrawiam i Thank You From The Mountain ;-)
Maciej M.
maciej@comar.pl

ps. jak ktos ma to niech na priva zarzuci :)




Moze szybciej bedzie jak po prostu odwiedzic tradycyjna biblioteke, albo
ksiegarnie?


--


pozdrawiam,
Elvira



5
Data: 19 lut 2002, 21:02
Temat:

Re: DZUMA - tekst ksiazki

Autor: Maciej M.


Moze szybciej bedzie jak po prostu odwiedzic tradycyjna biblioteke, albo
ksiegarnie?


hmm... napisalem ze chodzi mi o tekst zapisany w jakims pliku, najlepiej
czyste txt :) NIE INTERESUJE mnie drukowane wydanie... czemu?
ja juz mam powod :)

Pozdrawiam
Maciej M.
maciej@comar.pl




6
Data: 22 lut 2002, 23:31
Temat:

Re: DZUMA - tekst ksiazki

Autor: Badurski <

Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości
news:a4uas9$9rr$1@news.tpi.pl...


NIE INTERESUJE mnie drukowane wydanie... czemu?
ja juz mam powod :)



nie bądź taki, powiedz o co chodzi :))



7
Data: 23 lut 2002, 16:36
Temat:

Re: DZUMA - tekst ksiazki

Autor: 2late

Badurski napisał(a):


Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości
news:a4uas9$9rr$1@news.tpi.pl...
> NIE INTERESUJE mnie drukowane wydanie... czemu?
> ja juz mam powod :)
nie bądź taki, powiedz o co chodzi :))



Pewnie uczulenie na papier :)
Pozdrawiam
--
2late outspace communication 1999*2001 (R) deadlog@wp.pl
Choćby spełnione zostały przeze mnie wszystkie twoje wspomnienia - choćbyś ujrzał we mnie tę, co potrafi cię opętać - zaduszę cie.


Tematy powiązane z DZUMA - tekst ksiazki:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24