otopr.pl Grupy dyskusyjne Garaz, farba podlogowa

Garaz, farba podlogowa

1
Data: 5 maj 2004, 07:56
Temat:

Garaz, farba podlogowa

Autor: Ola

Czy moze ktos mi doradzi jaka farba pomalowac
podloge w 2 letnim garazu. Podloga betonowa
ze sladami jakiejs farby. W kazdym sklepie mi mowia co innego... Raz ze
najlepsze farby ktore
mozna klasc na kazda stara farbe to wodne,
raz ze olejne, a raz ze najlepiej poliuretan, bo wieczny.
Bede wdzieczna za rade.
Ola



2
Data: 5 maj 2004, 10:18
Temat:

Re: Garaz, farba podlogowa

Autor: Agent 0700


Czy moze ktos mi doradzi jaka farba pomalowac
podloge w 2 letnim garazu. Podloga betonowa
ze sladami jakiejs farby. W kazdym sklepie mi mowia co innego... Raz ze
najlepsze farby ktore
mozna klasc na kazda stara farbe to wodne,
raz ze olejne, a raz ze najlepiej poliuretan, bo wieczny.
Bede wdzieczna za rade.
Ola



Ja u siebie zamalowałem unigruntem i tak zostawiłem, natomiast na strychu
też unigruntem i zamalowałem farbą AKSILBET w kolorze kanarkowym.
Niby, że farba wodna, to jednak jest bardzo mocna i aż się zdziwiłem jej
odporności na ścieranie.
W garażu pomaluję też AKSILBETEM.

Jacek



3
Data: 5 maj 2004, 22:37
Temat:

Re: Garaz, farba podlogowa

Autor: Simonto

2 x poliuteramnem 2-skladnikowym - pierwszy raz z dodatkiem rozpuszczalnika
(30 %) drugi raz bez rozpuszczalnika - malujemy walkiem

Simonto

Użytkownik "Ola" napisał w wiadomości
news:c79vls$ajj$1@news-reader4.wanadoo.fr...
| Czy moze ktos mi doradzi jaka farba pomalowac
| podloge w 2 letnim garazu. Podloga betonowa
| ze sladami jakiejs farby. W kazdym sklepie mi mowia co innego... Raz ze
| najlepsze farby ktore
| mozna klasc na kazda stara farbe to wodne,
| raz ze olejne, a raz ze najlepiej poliuretan, bo wieczny.
| Bede wdzieczna za rade.
| Ola
|
|



4
Data: 6 maj 2004, 08:22
Temat:

Odp: Garaz, farba podlogowa

Autor: news.ots.o


Użytkownik Simonto w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c7bja6$kjq$1@news.onet.pl...


2 x poliuteramnem 2-skladnikowym - pierwszy raz z dodatkiem


rozpuszczalnika


(30 %) drugi raz bez rozpuszczalnika - malujemy walkiem

Simonto



2 x czym??
możesz powiedzieć coś więcej?

PawelD



5
Data: 6 maj 2004, 09:29
Temat:

Re: Garaz, farba podlogowa

Autor: henek


Czy moze ktos mi doradzi jaka farba pomalowac
podloge w 2 letnim garazu. Podloga betonowa
ze sladami jakiejs farby. W kazdym sklepie mi mowia co innego... Raz ze
najlepsze farby ktore
mozna klasc na kazda stara farbe to wodne,
raz ze olejne, a raz ze najlepiej poliuretan, bo wieczny.
Bede wdzieczna za rade.
Ola




Żywica epoksydowa.
Reszta tutaj: http://www.zch.sarzyna.pl/Epoxy/glownaepoksydy.html

Henek

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

6
Data: 6 maj 2004, 16:31
Temat:

Re: Garaz, farba podlogowa

Autor: Ola

Z tego co widze, to rozne farby sie nadaja,
ale ja nie bede przygotowywac podloza tak jak
radza np przy epoksydach "wypalajac, piaskujac,
czy srutujac..." A na podlodze widac slady
farby wiec musze wybrac cos co sie nadaje
na posadzki juz raz malowane ( niestety nie wiem czym)
Ola



7
Data: 7 maj 2004, 15:19
Temat:

Re: Garaz, farba podlogowa

Autor: Agent 0700


farby wiec musze wybrac cos co sie nadaje
na posadzki juz raz malowane ( niestety nie wiem czym)



Najlepiej tym czym było malowane

Jacek




Tematy powiązane z Garaz, farba podlogowa:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24