otopr.pl Grupy dyskusyjne Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

1
Data: 13 grudzień 2004, 17:22
Temat:

Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Waldziu

Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????



2
Data: 13 grudzień 2004, 17:25
Temat:

Odp: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Waldziu


Użytkownik Waldziu w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cpkfsr$mpv$1@ns.master.pl...


Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

sory że się powtórzyłem ale wcześniej niewidziałem i myślałem że się


niewysłało , powiedzcie mi jak usunąć poprzedniego posta :??



3
Data: 13 grudzień 2004, 17:49
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: wazny


niewysłało , powiedzcie mi jak usunąć poprzedniego posta :??



jezeli uzywasz utlook'a to musisz wykonac pokolei z paska zadan:


->wiadomosc


->anuluj wiadomosc

--
----====\\ WAŻNY //====----
Baratniak 221, tel.4192, GG1992320
SOVIET K-750 <==> "... to wspaniała jest maszyna, chodź ma już ze 40 lat..."



4
Data: 13 grudzień 2004, 18:01
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Iras

jakiś troll z TVN-u
a gdzie, w DUPIE !!!
pozdr
Irasorr Agresorr :D
pees: jakie pytanie taka odpowiedź



5
Data: 13 grudzień 2004, 18:03
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Siodło


Użytkownik "Waldziu" napisał w wiadomości
news:cpkfsr$mpv$1@ns.master.pl...


Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????


Buhahaha! A gdzie i za ile mozna kupic kalasza? A moze ktos wie gdzie dragi
(i nie chodzi o dragbike)?
To chyba pytanie na pl.misc.niezgodnezprawem?
--
Siodło
motocykle - Kawka VN 800
modelarstwo - IIWW lotnictwo



6
Data: 13 grudzień 2004, 18:07
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Siodło


Użytkownik "Iras" napisał w wiadomości
news:cpkhsc$c57$1@news.onet.pl...


jakiś troll z TVN-u


Nie tyle z TVN-u co z telewizji kablowej Master...

--
Siodło
motocykle - Kawka VN 800
modelarstwo - IIWW lotnictwo



7
Data: 13 grudzień 2004, 18:12
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: TomekGS

Yellow,


Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????



Zapraszam na priv.



tomus




8
Data: 13 grudzień 2004, 19:50
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: ganda

ale nie powiedziales skad jestes. ogolnie to wejdz sobie na
www.prawojazdy.pl (czy jakos tak). tam masz szkoly jazdy. kurs kolo 1000 zl
powinien wyniesc. dalej egzamin teoretyczny 20 zl i praktyczny 90-100 zl
chyba. potem 77 zl wydanie dokumentu.

wiec odpowiedz na twoje pytanie:
gdzie: w najblizszej (wzglednie: w niedalekiej a dobrej szkole jazdy)
za ile: 1300-1400 zl


--
pozdrowienia z piaseczno city
ganda [do niedawna ganja3wr] i...
Yamaha FZ 750 '85
[www.dobrzeklepie.com]



9
Data: 13 grudzień 2004, 19:56
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo ja? zdy kategorii A ?????

Autor: squallik <

TomekGS napisał(a):


Zapraszam na priv.


hehe - już masz CBŚ na karku ;)

--
pzdrv,
Andrzej Talarek
http://www.puchaczy.waw.pl/~squall
gg: 59574

10
Data: 13 grudzień 2004, 20:18
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Tomasz


Zapraszam na priv.


hehe - już masz CBŚ na karku ;)



On jest z CBŚ, aleś Ty niedomyślny ;)



11
Data: 13 grudzień 2004, 20:24
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: samum


powiedzcie mi jak usunąć poprzedniego posta :??



Jak juz bedziesz wiedzial, to moze usun obydwa.

--
Pozdrawiam

Samum
krakuf
Onda GL 500
Honda CB 450 Nighthawk - zony
dwusuwy - do sprzedania



12
Data: 13 grudzień 2004, 20:41
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: l3ft


Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????



Czesc Waldziu!
U mnie mozesz kupic prawko...wlasnie trwa w mojej firmie promocja
swiateczna:
Jesli dasz sie kopnac 3x w pysk i pozwolisz sobie zadac pytanie: Czy juz
zmadrzales? to no problemo...przepraszam pozostalych czytelnikow ale jak
widze takie pytanie to az mnie skreca :-\
P.S. jesli juz musisz pisac na preclach to przeczytaj chociaz faku
niepozdrawiam
--
=-=-=-=-=-=
kuba-kz750E
=-=-=-=-=-=



13
Data: 13 grudzień 2004, 22:21
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Kucik


Użytkownik "Waldziu" napisał


Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????


Zadzwon pod 997 przedstaw sie ladnie, podaj numer dzienniczka ze szkoly i


sie zapytaj. Taki grzeczny(a) pan(i) wszystko ci wyjasni. A jak juz bedziesz
wszystko wiedzial idz do kuchni wez... patelnie i se wyj... z 5 razy a
pozniej wez walek i wybij sobie z glowy "kupowanie prawka".
A tak serio to zamiast pieprzyc jakies glupie pytania idz do najblizszej
szkoly jazdy a ile to kosztuje poczytaj wyzej!!!

Pozdr
Kucik
CB 400N
walek rozrzadu poszukiwany



14
Data: 14 grudzień 2004, 09:42
Temat:

Re: Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: Marcin Gar

Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości
news:cpkpu9$j9v$1@news.dialog.net.pl


Zapraszam na priv.


hehe - już masz CBŚ na karku ;)



On jest z CBŚ, aleś Ty niedomyślny ;)



Hehe policja? To my jestesmy policja!
diobeu



15
Data: 14 grudzień 2004, 23:36
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy katego?= rii A ?????

Autor: delta@uslu


----- Original Message -----
From: "Waldziu"



Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????



Najlepiej na bazarach.
Ceny umowne.
i zrób sobie zdjęcie.Najlepiej z trzech stron i z numerem.
Darek Lenart
www.delta.lodz.pl
Suzuki GN i Hyosung

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.motocykle


16
Data: 14 grudzień 2004, 23:50
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy? kategorii A ?????

Autor: Arni

Użytkownik DELTA Dariusz Lenart napisał:


----- Original Message -----
From: "Waldziu"



Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????




Najlepiej na bazarach.
Ceny umowne.
i zrób sobie zdjęcie.Najlepiej z trzech stron i z numerem.
Darek Lenart
www.delta.lodz.pl



te... a ja juz myslalem ze jak zamkneli 12 sprawiedliwych w Łodzi
dzisiaj za sprzedawanie egzaminow to juz sie nie odezwiesz przez jakis
czas. Paczpan jak to sie mozna pomylic ;))))))))

--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 2,4 DT diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
Killfile - życie stało sie prostsze

17
Data: 15 grudzień 2004, 00:50
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: TomekGS

Yellow,


> Najlepiej na bazarach.
> Ceny umowne.
> i zrób sobie zdjęcie.Najlepiej z trzech stron i z numerem.



Kurde bele - najsmieszniejsze jest to, ze koles naprawde do mnie napisal na
priv.


tomus


gs



pees: moze ktos jednak sie skusi na mojego gieesiksefa?



18
Data: 15 grudzień 2004, 07:08
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy kategorii A ? ?????

Autor: JacoT

Arni wrote:


te... a ja juz myslalem ze jak zamkneli 12 sprawiedliwych w Łodzi
dzisiaj za sprzedawanie egzaminow to juz sie nie odezwiesz przez jakis
czas. Paczpan jak to sie mozna pomylic ;))))))))



Tez przeciez dlatego sie ozwal, coby rozwiac wszelkie plotki i niecne
domysly:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.motocykle.org/

19
Data: 15 grudzień 2004, 07:32
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy? kategorii A ?????

Autor: gildor

Użytkownik JacoT napisał:


Arni wrote:


te... a ja juz myslalem ze jak zamkneli 12 sprawiedliwych w Łodzi
dzisiaj za sprzedawanie egzaminow to juz sie nie odezwiesz przez jakis
czas. Paczpan jak to sie mozna pomylic ;))))))))



Tez przeciez dlatego sie ozwal, coby rozwiac wszelkie plotki i niecne
domysly:)



e tam, mowili ze jeszcze beda aresztowania. Darek pokazał, że jeszcze go
nie capli ;) cfaniakuje ;)

- gildor
--
Czarna Bandziora600S'98/99 W-wa Jelonki
MOTO: http://gildor.riders.pl/motocykl.html
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/MotocykloweFAQ?v=qvj
ARCH: http://news.riders.pl/list.php?f=1

20
Data: 15 grudzień 2004, 07:52
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy? kategorii A ?????

Autor: Andrzej La

gildor wrote:


Tez przeciez dlatego sie ozwal, coby rozwiac wszelkie plotki i niecne
domysly:)



e tam, mowili ze jeszcze beda aresztowania. Darek pokazał, że jeszcze go
nie capli ;) cfaniakuje ;)



Tak gwoli ostrzeżenia przed żartami o produkcji dokumentów - na
pl.rec.foto ktoś sobie zażartował, że produkuje przepusty na ten szczyt
globalistów.

No i nasza dzielna milicja zrobiła mu 'kociołek' z konfiskatą komputera
włącznie.

Chociaż pewnie 'nasze' kochane władze poważniej traktują zagrożenie
zdrowia globalistów spowodowane pojawieniem się kogoś, kto będzie na
nich spode łba patrzył, niż zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
spowodowane przez delikwent a zlewym prawkiem szalejącego po drogach...

21
Data: 15 grudzień 2004, 08:04
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy? kategorii A ?????

Autor: gildor

Użytkownik Andrzej Lawa napisał:


Tez przeciez dlatego sie ozwal, coby rozwiac wszelkie plotki i niecne
domysly:)


e tam, mowili ze jeszcze beda aresztowania. Darek pokazał, że jeszcze
go nie capli ;) cfaniakuje ;)



Tak gwoli ostrzeżenia przed żartami o produkcji dokumentów - na
pl.rec.foto ktoś sobie zażartował, że produkuje przepusty na ten szczyt
globalistów.



tak, pamietam. Tomuś masz przejebane ;)

- gildor
--
Czarna Bandziora600S'98/99 W-wa Jelonki
MOTO: http://gildor.riders.pl/motocykl.html
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/MotocykloweFAQ?v=qvj
ARCH: http://news.riders.pl/list.php?f=1

22
Data: 15 grudzień 2004, 11:48
Temat:

Re: Gdzie i za ile można... [OT]

Autor: Kefir

V-talski rzedowo
TomekGS wrote:


pees: moze ktos jednak sie skusi na mojego gieesiksefa?


Ja sie chetnie zamienie na wydechy - moze koza szybciej znajdzie nabywce
majac rasowe brzmienie...
Bez emotikona - serio mowie.
:-)
--
Pozdrawiam, Artur Gwizdowski vel Kefir
CHlor eksportowy w Piesecznie&GSX750F&Ceska350
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/component/option,com_wrapper/Itemid,59/




23
Data: 15 grudzień 2004, 12:07
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: MAKARENA <


.


Darek Lenart
www.delta.lodz.pl
Suzuki GN i Hyosung



Uffff...
Dobrze ze sie odezwales bo jak w dzisiejszej prasie wyczytalem ze kandydatki
na prawo jzady byly zmuszane do czynnosci seksualnych wobec instruktorow to
naprawde zaczolem sie powaznie o Ciebie martwic :-)

P.S. Dlaczego na miescie sie mowi ze jestes pies na kobiety i zadnej nie
przepuscisz ??? :-P

--

Pozdrawiam :
MAKARENA GSX600F

- Czy można mieć prąd za darmo ?!
- Paaanie daj Pan spokój !!



24
Data: 15 grudzień 2004, 12:40
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy kategorii A ????

Autor: TomekGS

Yellow,


tak, pamietam. Tomuś masz przejebane ;)



No to musze wykasowac te 1MB pornole :-)


tomus



25
Data: 16 grudzień 2004, 13:02
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy kategorii A ? ?????

Autor: JacoT

"TomekGS" wrote:


tak, pamietam. Tomuś masz przejebane ;)



No to musze wykasowac te 1MB pornole :-)



Atau... zamknac mozna dokladnie kazdego, tera zamykaja na litere J,
przyjdzie czas i na L i inne literki:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.motocykle.org/

26
Data: 21 grudzień 2004, 19:49
Temat:

Re: Gdzie i za ile możnakupić prawo jazdy katego?= rii A ?????

Autor: delta@uslu


----- Original Message -----
From: "MAKARENA" > Uffff...


Dobrze ze sie odezwales bo jak w dzisiejszej prasie wyczytalem ze


kandydatki


na prawo jzady byly zmuszane do czynnosci seksualnych wobec instruktorow


to


naprawde zaczolem sie powaznie o Ciebie martwic :-)

P.S. Dlaczego na miescie sie mowi ze jestes pies na kobiety i zadnej nie
przepuscisz ??? :-P



Ale nie dodałeś że tylko tym na motocyklach a ich jest niestety malutko oj
malutko :-))))
No i cieszę się że sie nie mówi pies na facetów :-)
Pozdrawiam :-)
Darek Lenart
www.delta.lodz.pl
Suzuki GN i Hyosung

P.S. a tak w ogóle to jesteście świnie że ktoś pomyślał że biorę
:-)

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.motocykle



Tematy powiązane z Gdzie i za ile można kupić prawo jazdy kategorii A ????:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24