otopr.pl Grupy dyskusyjne Gra MotoGP3 - sterowanie

Gra MotoGP3 - sterowanie

1
Data: 18 lut 2006, 21:55
Temat:

Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: McFerry

Witam
Od paru dni śmigam z najlepszymi. Jest jednak jeden problem. Podczas
wyścigu zapoznaję się głównie z poboczami i nie wiem co z tym fantem
zrobić. Próbowałem sterować klawiaturą ale to niewypał, myszką trochę
lepiej ale też wygląda to tak jakby jechał facet nawalony w trupa a
dżojstika nie mam. Kupiłbym, ale nie wiem czy to coś da. Być może to
kwestia wprawy. Mógłby mi ktoś z grających podpowiedzieć czym się
najlepiej steruje w tej grze?

2
Data: 18 lut 2006, 22:03
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Artur

squallik wrote:


klawiaturą :),
trzeba się troszkę przyzwyczaic, że zaczynamy klasc sie przed zakretem a
nie jak on juz jest i będzie git :). godzina-dwie i można przywyknąc do
tego sterowania. a tory są śliczne :). brno jest prawie takie samo jak w
rzeczywistosci (brakuje trybuny Yamahy - koło szykany ;)


No właśnie, do prawego zakrętu jechać lewą stroną i położyć się na maksa
jeszcze przed zakrętem do lewego na odwrót. Co do sterowania to klawiatura
rzeczywiście jest do dupy bo jest analogowa, lepszy byłby jakiś pad
chociażby.

Aha i korzystaj z powerslide'ów :)

--
Pozdrawiam,
Artur


3
Data: 18 lut 2006, 22:04
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: squallik <

McFerry napisał(a):


Od paru dni śmigam z najlepszymi. Jest jednak jeden problem. Podczas
wyścigu zapoznaję się głównie z poboczami i nie wiem co z tym fantem
zrobić. Próbowałem sterować klawiaturą ale to niewypał, myszką trochę
lepiej ale też wygląda to tak jakby jechał facet nawalony w trupa a
dżojstika nie mam. Kupiłbym, ale nie wiem czy to coś da. Być może to
kwestia wprawy. Mógłby mi ktoś z grających podpowiedzieć czym się
najlepiej steruje w tej grze?


klawiaturą :),
trzeba się troszkę przyzwyczaic, że zaczynamy klasc sie przed zakretem a
nie jak on juz jest i będzie git :). godzina-dwie i można przywyknąc do
tego sterowania. a tory są śliczne :). brno jest prawie takie samo jak w
rzeczywistosci (brakuje trybuny Yamahy - koło szykany ;)

--
pzdrv,
Andrzej Talarek
www: http://www.puchaczy.waw.pl/~squall
gg: 59574 sky: zx9rrr mob: +48603660012

4
Data: 18 lut 2006, 22:04
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Artur

Artur wrote:


No właśnie, do prawego zakrętu jechać lewą stroną i położyć się na maksa
jeszcze przed zakrętem do lewego na odwrót. Co do sterowania to klawiatura
rzeczywiście jest do dupy bo jest analogowa, lepszy byłby jakiś pad
chociażby.

Aha i korzystaj z powerslide'ów :)


PS to robimy ta lige? ;) Jak ktoś chętny to kontakt na GG #4474444 ;)

--
Pozdrawiam,
Artur


5
Data: 18 lut 2006, 22:23
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Gonzo

Artur wrote:


Co do sterowania to
klawiatura rzeczywiście jest do dupy bo jest analogowa, lepszy byłby
jakiś pad chociażby.



no popatrz popatrz a ja żem myślał że jest cyfrowa i stąd ten problem .... o
żem głupi...

a tak odnośnie GP3 to ja używam zwykłej kierownicy MOMO Logitecha i jest
nieźle .... ale ona też jest analogowa ;)))

100010100010 - analogowy podpis
Gonzo
BMW Rockster




6
Data: 18 lut 2006, 22:35
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Artur

Gonzo wrote:



no popatrz popatrz a ja żem myślał że jest cyfrowa i stąd ten problem ....
o żem głupi...

a tak odnośnie GP3 to ja używam zwykłej kierownicy MOMO Logitecha i jest
nieźle .... ale ona też jest analogowa ;)))


Chyba nie zrozumiałeś mnie, być może coś pomieszałem. Chodzi o to że
klawiatura nie możesz dać gazu na pół gwizdka, albo złożyć się lekko tylko
masz albo 0 albo max.

--
Pozdrawiam,
Artur


7
Data: 18 lut 2006, 22:37
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Artur

Artur wrote:


Chyba nie zrozumiałeś mnie, być może coś pomieszałem. Chodzi o to że
klawiatura nie możesz dać gazu na pół gwizdka, albo złożyć się lekko tylko
masz albo 0 albo max.


Dobra pomieszałem ja, cyfrowe z analogowym (cyfrowe mi się zawsze kojarzy z
czymś nowszym ;)) co nie zmienia faktu że klawiaturą jeździ się do dupy ;)

--
Pozdrawiam,
Artur


8
Data: 18 lut 2006, 22:47
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Pawel

Dnia Sat, 18 Feb 2006 22:35:47 +0100, Artur napisał(a):


Chyba nie zrozumiałeś mnie, być może coś pomieszałem. Chodzi o to że
klawiatura nie możesz dać gazu na pół gwizdka, albo złożyć się lekko tylko
masz albo 0 albo max.



... czyli jest jak najbardziej cyfrowa, zero-jedynkowa. Gdyby była
analogowa, miałaby wszystkie stany pośrednie.

--
Pozdrawiam,


Pawel L.
{ Nieujeżdżona Yamaha Virago XV 750 }

9
Data: 18 lut 2006, 23:00
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Nemrod

On Sat, 18 Feb 2006 22:03:09 +0100, Artur
wrote:


No właśnie, do prawego zakrętu jechać lewą stroną i położyć się na maksa
jeszcze przed zakrętem do lewego na odwrót.



Najwazniejsze, zeby nie jechac zero-jedynkowo jak w arcadowych
gierkach samochodowych. Bo wtedy sie jedzie non stop zygzakiem z lewa
na prawo i nie da sie z tego "wyjsc".

Poza tym trzeba sie nauczyc, ze moto samo "wstaje" po puszczeniu
skretu - nawet bez naszej pomocy. Tez dzieki temu uniknie sie
wezykowania.


Co do sterowania to klawiatura rzeczywiście jest do dupy bo jest analogowa,



Chyba wlasnie NIE jest analogowa ;)


lepszy byłby jakiś pad chociażby.



Jeszcze za czasow Superbike2001 mlocilem na klawie - i dawalo rade.
Zeby w miare plynniedozowac pochylenie klepalem w klawisz z rozna
czestotliwoscia i dalo sie smigac - ale fakt, ze na joysticku gralo
sie potem lepiej. A teraz padzik analogowy mozna kupic za grosze.
Szczegolnie przy uwzglednieniu ceny samej gry :-P


Aha i korzystaj z powerslide'ów :)



W Superbike akurat powerslidy jakos lepiej wychodzily ;)
Chociaz fakt, ze MGP3 daje rade... jednak przydal by sie tryb
calkowitej symulacji :(

Pzdr!

________________________________

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
B12 - Bomber
________________________________

10
Data: 18 lut 2006, 23:41
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Artur

Nemrod wrote:



Najwazniejsze, zeby nie jechac zero-jedynkowo jak w arcadowych
gierkach samochodowych. Bo wtedy sie jedzie non stop zygzakiem z lewa
na prawo i nie da sie z tego "wyjsc".


Jak wpadasz w zakręt z dużą prędkością tzn 200kph to najlepiej jest się
położyć i trzymać do końca jak wyda to wyda jak nie to nie prostować i
hamować ;)


Poza tym trzeba sie nauczyc, ze moto samo "wstaje" po puszczeniu
skretu - nawet bez naszej pomocy. Tez dzieki temu uniknie sie
wezykowania.


Zgadza się ;)



Chyba wlasnie NIE jest analogowa ;)


Wiem jakoś dostałem zaćmienia ;/



Jeszcze za czasow Superbike2001 mlocilem na klawie - i dawalo rade.
Zeby w miare plynniedozowac pochylenie klepalem w klawisz z rozna
czestotliwoscia i dalo sie smigac - ale fakt, ze na joysticku gralo
sie potem lepiej. A teraz padzik analogowy mozna kupic za grosze.


W SB2001 nie grałem. Pochylenie jeszcze ujdzie tym klepaniem najgorzej
maneta, nie możesz w zakręcie jechać ze stałą prędkością a jak zaczniesz
klepać to masz powerslide'a.


Szczegolnie przy uwzglednieniu ceny samej gry :-P


;)



W Superbike akurat powerslidy jakos lepiej wychodzily ;)
Chociaz fakt, ze MGP3 daje rade... jednak przydal by sie tryb
calkowitej symulacji :(


A nie ma sim100% tak jak w GP2 bo nie przyglądałem się.

PS.
Warto włączyć sobię w motogp.cfg bike/auto_lean_based_on_acceleration czy
jakoś tak że automatycznie robi Ci lean forward przy przyśpieszaniu. A
jeszcze lepiej włączyć game/telnet (czy jakoś tak ;)) włączyć wyścig
zatelnetować się na localhost i pobawic parametrami w bike/data tzn moment
na kole, przyczepność, maksymalne obroty itepe ;) Max co wycisnąłem to było
chyba 450 czy 500kph (na uślizgu ;)).

--
Pozdrawiam,
Artur


11
Data: 19 lut 2006, 00:33
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Cohen the

Czesc

Użytkownik "McFerry" napisał w wiadomości
news:dt81lk$k6b$1@atlantis.news.tpi.pl...


Witam
Od paru dni śmigam z najlepszymi. Jest jednak jeden problem. Podczas
wyścigu zapoznaję się głównie z poboczami i nie wiem co z tym fantem
zrobić. Próbowałem sterować klawiaturą ale to niewypał, myszką trochę
lepiej ale też wygląda to tak jakby jechał facet nawalony w trupa a
dżojstika nie mam. Kupiłbym, ale nie wiem czy to coś da. Być może to
kwestia wprawy. Mógłby mi ktoś z grających podpowiedzieć czym się
najlepiej steruje w tej grze?



Najlepiej sprawdza sie pad z dwiem galkami (jak dla mnie), jezdzi sie
miodzio :D
Milego grania



--
Pozdr
Bartek GSXF
EL



12
Data: 19 lut 2006, 02:22
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Nemrod

On Sat, 18 Feb 2006 23:41:04 +0100, Artur
wrote:


Jak wpadasz w zakręt z dużą prędkością tzn 200kph to najlepiej jest się
położyć i trzymać do końca jak wyda to wyda jak nie to nie prostować i
hamować ;)



No tak to by bylo "normalnie" - tutaj mozna sie skladac w czasie
pelnego hamowania bez skutkow bocznych ;)


W SB2001 nie grałem. Pochylenie jeszcze ujdzie tym klepaniem najgorzej
maneta, nie możesz w zakręcie jechać ze stałą prędkością a jak zaczniesz
klepać to masz powerslide'a.



Tzn klepanie sie odnosilo tylko do skretow. Wtedy w winklu najlepiej
nie przyspieszac :D


A nie ma sim100% tak jak w GP2 bo nie przyglądałem się.



No ja nie znalalem.
Poziom trudnosi ogranicza sie tylko do poziomu jazdy przeciwnikow z
tego co zdazylem zaobserwowac.


Warto włączyć sobię w motogp.cfg



Na Xboxie trudniej ;)

Pzdr!

________________________________

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
B12 - Bomber
________________________________

13
Data: 19 lut 2006, 08:33
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: WojtekW

Nemrod napisał(a):
...


Poza tym trzeba sie nauczyc, ze moto samo "wstaje" po puszczeniu


skretu - nawet bez naszej pomocy. Tez dzieki temu uniknie sie
wezykowania.



W zakręcie można też dokierowywać gazem - popuszczenie (gazu;) )
zacieśnia i v-v.



Jeszcze za czasow Superbike2001 mlocilem na klawie - i dawalo rade.
Zeby w miare plynniedozowac pochylenie klepalem w klawisz z rozna
czestotliwoscia i dalo sie smigac - ale fakt, ze na joysticku gralo
sie potem lepiej. A teraz padzik analogowy mozna kupic za grosze.
Szczegolnie przy uwzglednieniu ceny samej gry :-P



Ja nawet kupiłem joya ze względu na SBK2001 ale nie mogłem sobie
poradzić - klepanie guzików wychodzi mi o wiele lepiej.



Chociaz fakt, ze MGP3 daje rade... jednak przydal by sie tryb
calkowitej symulacji :(



Gra jest automatowa (PS itd) i nic się nie da zrobić :) Praktycznie przy
każdej prędkości da się pokonać ciasne zakręty - motur skręca w miejscu.
Troszkę pomaga zwiększenie rozstawu osi na max.
SBK to, jeżeli można się tak wyrazić, symulator, ale sama jazda w SBK w
porównaniu do motoGP to jak jakaś gra strategiczna - znaleźć miejsce na
torze, dobać prędkość, bieg, unieść się, w odpowiednim miejscu skręcać,
utrzymać tor, znaleźć miejsce w którym można znowu odkręcić itd. W
motoGP3: zapierdalać na maxa i luuu w zakręt - uda się albo nie, a jak
nie to i tak nic strasznego :)

--
pozdr
Wojtek KMX, NTV

14
Data: 19 lut 2006, 11:13
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: McFerry

Cohen the Barbarian napisał(a):



Najlepiej sprawdza sie pad z dwiem galkami (jak dla mnie), jezdzi sie
miodzio :D
Milego grania


A jakiego pada używasz? Kompletnie się na tym nie znam a nie chciałbym
kupić jakiegoś badziewia.

15
Data: 19 lut 2006, 12:28
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Nemrod

On Sun, 19 Feb 2006 08:33:13 +0100, WojtekW wrote:


Gra jest automatowa (PS itd) i nic się nie da zrobić :) Praktycznie przy
każdej prędkości da się pokonać ciasne zakręty - motur skręca w miejscu.



E no chiba przesadzasz :)
Jak strzalka bedzie czerwona to masz 95% pewnosci ze wylatujesz z
winkla... (chyba ze zdazysz dohamowac)


SBK to, jeżeli można się tak wyrazić, symulator, ale sama jazda w SBK w
porównaniu do motoGP to jak jakaś gra strategiczna - znaleźć miejsce na
torze, dobać prędkość, bieg, unieść się, w odpowiednim miejscu skręcać,



Hmm... no albo masz wlaczony jakis dziwny tryb w MGP, albo jezdziles w
inne SBK2001 ;)


motoGP3: zapierdalać na maxa i luuu w zakręt - uda się albo nie, a jak
nie to i tak nic strasznego :)



A napewno nie mylisz MotoGP z Moto Racerem? :D
MGP zostal nazwany najlepsza dzisiejsza symulacja na rynku gier
motocyklowych :)

Chociaz moze jest jakas roznica - bo niby w ocenie gry na GP wersja PC
ma 7.6 a na Xa - 8.9 :|

Pzdr!

________________________________

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
B12 - Bomber
________________________________

16
Data: 19 lut 2006, 13:06
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: squallik <

Nemrod napisał(a):


No tak to by bylo "normalnie" - tutaj mozna sie skladac w czasie
pelnego hamowania bez skutkow bocznych ;)


nie jest tak źle.
hamowanie tyłem w złożeniu przy większych prędkościach owocuje piękną glebą.
mnie za to denerwują te kary za zwiedzanie trawy - zdecydowanie za dużo
doliczają!

--
pzdrv,
Andrzej Talarek
www: http://www.puchaczy.waw.pl/~squall
gg: 59574 sky: zx9rrr mob: +48603660012

17
Data: 19 lut 2006, 13:14
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Cohen the

Czesc
Użytkownik "McFerry" napisał w wiadomości
news:dt9gdg$1e6$1@atlantis.news.tpi.pl...


A jakiego pada używasz? Kompletnie się na tym nie znam a nie chciałbym
kupić jakiegoś badziewia.



Manta Dragon kupione w markecie za 60 pln dwa lata temu chyba. Jesli grales
wczesniej na padach na PS to nie bedziesz mial klopotu zeby sie
przyzwyczaic.


--
Pozdr
Bartek GSXF
EL



18
Data: 19 lut 2006, 13:40
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: WojtekW

Nemrod napisał(a):
...


motoGP3: zapierdalać na maxa i luuu w zakręt - uda się albo nie, a jak
nie to i tak nic strasznego :)




A napewno nie mylisz MotoGP z Moto Racerem? :D
MGP zostal nazwany najlepsza dzisiejsza symulacja na rynku gier
motocyklowych :)



To chyba tylko świadczy o dzisiejszym rynku gier motocyklowych :) Pewnie
chodziło o poziom symulacji na Playstation.

I tak przy okazji gier - ciągle są ludzie którzy rzeźbią w GP500 i
wydają coraz to nowe zestawy pilotów/maszyn:
http://www.poluxcriville.net/Download.asp?categoria=MotoGP

A to fajna gra jest:) MotoGP3 ściągnąłem głównie ze względu na w miarę
aktualne tory - żeby się teoretycznie przygotować do nowego sezonu :)

--
pozdr
Wojtek, KMX, NTV

19
Data: 19 lut 2006, 15:39
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: McFerry

This is a multi-part message in MIME format.
--------------010909080405040905060707
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit

Cohen the Barbarian napisał(a):


Manta Dragon kupione w markecie za 60 pln dwa lata temu chyba.



No to takiego już chyba nie kupię :)
O ile dobrze zrozumiałem to powinien mieć analogowe manipulatory?



--------------010909080405040905060707
Content-Type: text/x-vcard; charset=utf-8;


name="yabusan.vcf"


Content-Transfer-Encoding: 7bit
Content-Disposition: attachment;


filename="yabusan.vcf"



begin:vcard
note;quoted-printable:Pozdrawiam=0D=0A=


Rysiek - XJ750


version:2.1
end:vcard


--------------010909080405040905060707--

20
Data: 19 lut 2006, 22:23
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Nemrod

On Sun, 19 Feb 2006 13:40:26 +0100, WojtekW wrote:



I tak przy okazji gier - ciągle są ludzie którzy rzeźbią w GP500 i
wydają coraz to nowe zestawy pilotów/maszyn:



No GP500 z tego co sie orientuje mialo status symulatora.
Jako pierwsze mialo osobno hamulce przedni i tylni.

wiem ze nie chodzilo na Win2000 to nie moglem pograc - ciekawe czy
pojdzie na XP :)

PZdr

________________________________

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
B12 - Bomber
________________________________

21
Data: 19 lut 2006, 22:42
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Artur

Nemrod wrote:



wiem ze nie chodzilo na Win2000 to nie moglem pograc - ciekawe czy
pojdzie na XP :)


Odpalałem kiedyś i chodziło tyle że nie ta grafika, nie te nazwiska itepe
czyli nie ten klimat :)

--
Pozdrawiam,
Artur


22
Data: 19 lut 2006, 23:45
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: Nemrod

On Sun, 19 Feb 2006 22:42:54 +0100, Artur
wrote:


Odpalałem kiedyś i chodziło tyle że nie ta grafika, nie te nazwiska itepe
czyli nie ten klimat :)



O to bede musial obadac. Bo klimat klimatem, ale model jazdy ponoc
rewelacyjny.

Pzdr!

________________________________

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
B12 - Bomber
________________________________

23
Data: 20 lut 2006, 20:04
Temat:

Re: Gra MotoGP3 - sterowanie

Autor: McFerry

Cześć
Jestem już szczęśliwym posiadaczem pada Logitech Dual Action i
faktycznie jeździ się duuużo lepiej. Co prawda dużo wirtualnego paliwa
jeszcze spalę zanim przejadę trasę bez zwiedzania poboczy ale podstawy
już są.
Mam w związku z padem pytanko. Czy da się przypisać gaz i hamulec do
drugiego dżojstika? Gdy włączam konfigurację sterowania to praktycznie
nie mogę do niego przypisać prawie żadnej akcji. A szkoda bo sterowanie
gazem i hamulcem na zasadzie włącz-wyłącz jest lekko stresujące.
Valentino R. :)


Tematy powiązane z Gra MotoGP3 - sterowanie:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24