otopr.pl Grupy dyskusyjne Honda-czesci

Honda-czesci

1
Data: 18 sierpień 1998, 22:07
Temat:

Honda-czesci

Autor: Krzysztof

Czolem!

Pytanko:
Zna ktos moze jakiegos uczciwego dealera czesci do Hondy w okolicach
Torunia (Bydgoszcz, Wloclawek, moze byc Gdansk lub Poznan - dalej chyba nie
bedzie mi sie chcialo jechac). Dowiedzialem sie wlasnie ze za dostarczenie
(via UPS) lancuszka rozrzadu do Nighthawka wartego 101USD bede musial zaplacic
106 USD! Paranoja.

Pozdro.

--
Krzysztof 'Gorg the Goober' Pior
Jawa 350 (638)/Honda CB 650 SC Nighthawk

2
Data: 18 sierpień 1998, 23:56
Temat:

Re: Honda-czesci

Autor: Manfred


Krzysztof Pior napisał(a) w wiadomości: <6rcmud$dk1$1@astercity.net>...


Czolem!

Pytanko:
Zna ktos moze jakiegos uczciwego dealera czesci do Hondy w okolicach
Torunia (Bydgoszcz, Wloclawek, moze byc Gdansk lub Poznan - dalej chyba



"Honda Wielkopolska"
Poznań-Malta, sorrki, ale dalej jak idzie nie pamiętam. (koło
j.maltańskiego).
Manf



3
Data: 19 sierpień 1998, 07:32
Temat:

Re: Honda-czesci

Autor: Czopik


Manfred napisał(a) w wiadomości: <6rctdb$phf@h1.uw.edu.pl>...



Krzysztof Pior napisał(a) w wiadomości: <6rcmud$dk1$1@astercity.net>...


Czolem!

Pytanko:
Zna ktos moze jakiegos uczciwego dealera czesci do Hondy w okolicach
Torunia (Bydgoszcz, Wloclawek, moze byc Gdansk lub Poznan - dalej chyba



"Honda Wielkopolska"
Poznań-Malta, sorrki, ale dalej jak idzie nie pamiętam. (koło
j.maltańskiego).


Skrzyzowanie Majakowskiego z Jana Pawla II. (dawniejszy odcinek Zamenhoffa)
Czopik



4
Data: 19 sierpień 1998, 08:51
Temat:

Re: Honda-czesci

Autor: Arex


Krzysztof Pior napisał(a) w wiadomości: <6rcmud$dk1$1@astercity.net>...


Czolem!

Pytanko:
Zna ktos moze jakiegos uczciwego dealera czesci do Hondy w okolicach
Torunia (Bydgoszcz, Wloclawek, moze byc Gdansk



Gdynia sklep Fides.
Reklama fidesu z tego co wiem jest w SM.

Pozdrowionka :))

Arex ETZ 250
Arek Pokrzywiński
arkadiusz.pokrzywinski@mail.box.sprint.pl
tel (058) 305-08-32 priv
ICQ 13494675



5
Data: 19 sierpień 1998, 13:34
Temat:

Re: Honda-czesci

Autor: asteriks <

Krzysztof Pior napisał(a) w wiadomości: <6rcmud$dk1$1@astercity.net>...


Czolem!

Pytanko:
Zna ktos moze jakiegos uczciwego dealera czesci do Hondy w okolicach
Torunia (Bydgoszcz, Wloclawek, moze byc Gdansk lub Poznan - dalej chyba nie
bedzie mi sie chcialo jechac). Dowiedzialem sie wlasnie ze za dostarczenie
(via UPS) lancuszka rozrzadu do Nighthawka wartego 101USD bede musial


zaplacic


106 USD! Paranoja.



Ja czesci do Hondy sprowadzalem z Francji (Paryza) przez zajomych ..
3 !!!! razy tansze (zamiast 3000 zł wyszlo 850,00 zł) + 100 frankow
przesylka autobusem.

Kupujesz czesci tam (z reguly od reki) i znajomy musi je dac do lapy
kierowcy Autobusu np na placu Concorde jadacego do Polski (za ok 100 frankow
mozna sie targowac :) ... wtedy wystarczy wyjsc na autobus i naprawiac :)
Jezeli sie spoznisz to nie ma problemu oni obracaja z powrotem za ok 2-3 dni
(Trzeba znac nazwisko kierowcy)

sposob na prawde polecam !

Pozdrowienia

--


asterix


XT 600 TENERE
ICQ 13841426




6
Data: 19 sierpień 1998, 14:12
Temat:

Re: Honda-czesci

Autor: Krzysztof

asteriks wrote:


Kupujesz czesci tam (z reguly od reki) i znajomy musi je dac do lapy
kierowcy Autobusu np na placu Concorde jadacego do Polski (za ok 100 frankow
mozna sie targowac :) ... wtedy wystarczy wyjsc na autobus i naprawiac :)
Jezeli sie spoznisz to nie ma problemu oni obracaja z powrotem za ok 2-3 dni
(Trzeba znac nazwisko kierowcy)




sposob na prawde polecam !


Dzieki ale niestety nie znam nikogo we francji :(

Pozdro
--
Krzysztof 'Gorg the Goober' Pior
Jawa 350 (638)/Honda CB 650 SC Nighthawk


Tematy powiązane z Honda-czesci:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24