otopr.pl Grupy dyskusyjne jak zrobic domowy likier Bailey???

jak zrobic domowy likier Bailey???

1
Data: 31 lipiec 2004, 20:05
Temat:

jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: Anna

czesc
pilam ostatnio likierek bailey'a oryginalny pychotka a pozniej zostalam
poczestowana baileykiem domowym
tez dobry.

Ma ktos przepis jak zrobic ten domowy likierek Bailey'a????

pozdrowionka

Anka



2
Data: 31 lipiec 2004, 20:13
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: macabresca

Anna wrote:


czesc
pilam ostatnio likierek bailey'a oryginalny pychotka a pozniej zostalam
poczestowana baileykiem domowym
tez dobry.

Ma ktos przepis jak zrobic ten domowy likierek Bailey'a????

pozdrowionka



Jest w archiwum, ale wlasnie robie wszystko,zeby nie sprzatac, wiec podam:

Przepis Danki

1 Puszka mleka słodzonego skondensowanego, porzšdnie wygotowanego (ok 2
godz)
1/2 szklanki wódeczki
jakieœ 2 kieliszi rumu (niepełne, a może 1, a potem do smaku dodać jeszcze
conieco)
1 łyżeczka kakao (takiego zwykłego, nie słodzonego)

Zmiksować wszystko razem, dodać do smaku jeszcze nieco alkoholu, byle nie za
dużo, bo wtedy jest niesmacznie. Ja dodałam też nieco wody, bo wydawało mi
się za gęste.
Następnie do lodóweczki i niech się przegryza, poza tym po kosztowaniu i tak
jest już za słodko w ustach.
Następnego dnia podane z lodem jest mmmmmmmmmiodzio...........

A jak juz tu jestesmy, to jeszcze domowe malibu:

Malibu domowym sposobem:

1 litr mleka 3,2%
2 szklanki cukru
podwojna porcja cukru waniliowego (sa takie firmy GELWE)
250g wiorkow kokosowych
1 szklanka spirytusu

Cukier wsypac do mleka i gotowac przez 10 minut - utrzymywac lekkie wrzenie
(ciagle intensywnie
mieszac)
Zestawic z ognia, dodac cukier waniliowy i wiorki - gotowac calosc przez 5
minut (nie zapominac
o intensywnym mieszaniu)
Calosc wystudzic (mieszajac). Kiedy bedzie juz zimne (musi byc zimne!)
dodawac po trochu
spirytus (mieszac, co by sie nie zwazylo) - odcedzic.
Podawac w temperaturze pokojowej

Sebastian


Pozdrawiam

Kot chwilowo bezankoholowy :/

--
Kot
macabrescabezspamu@poczta.onet.pl
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia


3
Data: 31 lipiec 2004, 20:46
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: eM eL

Anna napisał(a):


czesc
pilam ostatnio likierek bailey'a oryginalny pychotka a pozniej zostalam
poczestowana baileykiem domowym
tez dobry.

Ma ktos przepis jak zrobic ten domowy likierek Bailey'a????


Ba, jest duzo...Klopot w tym ze kazdy inny...
Gogle wywala mnostwo, np. taki:
Bailey's Liquor

1/2 litra swiezego mleka pelnotlustego
3 zoltka
1 lyzeczka wyciagu z wanilii
3 lyzki syropu czekoladowego
1 puszka slodzonego mleka skondensowanego
1 szklanka wodki
1/2 szklanki jasnego (bialego) rumu

Skladniki zmiksowac i schlodzic. Ew. dodac parre kropli wyciagu (ekstraktu)
kokosowego. Trzyma sie w lodowce do 3 tygodni.


<



--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

4
Data: 31 lipiec 2004, 21:47
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: Anna

Dzieki

Zaraz bede robila

pozdrowka
Anka




5
Data: 31 lipiec 2004, 23:22
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: Theli

Mozna inaczej, jesli boisz sie surowych jajek i nie masz akurat pod reka
wyciagu z wanilii:
mleko skondensowane
wodka
kawa rozpuszczalna (za slupem cappucino w proszku) rozpuszczoan w
minimalnej ilosci wody

Wszystko zmiksowac, podawac oczywiscie z lodem. Do Baileysa daleko, ale
i tak dobre ;)

Th.

6
Data: 2 sierpień 2004, 11:02
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: Iwona_s


Uzytkownik "Theli" napisal w wiadomosci
news:ceh2i1$f2h$1@opal.icpnet.pl...


Mozna inaczej, jesli boisz sie surowych jajek i nie masz akurat pod reka
wyciagu z wanilii:
mleko skondensowane
wodka
kawa rozpuszczalna (za slupem cappucino w proszku) rozpuszczoan w
minimalnej ilosci wody

Wszystko zmiksowac, podawac oczywiscie z lodem. Do Baileysa daleko, ale
i tak dobre ;)



Czy to mleko skond. trzeba uprzednio gotowac?

Iwona



7
Data: 2 sierpień 2004, 11:30
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: Theli



Iwona_s wrote:


Czy to mleko skond. trzeba uprzednio gotowac?



Nie.

Th.



8
Data: 2 sierpień 2004, 17:19
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: Iwona_s


Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości
news:410E09A6.D2507C11@wp.pl...


> Czy to mleko skond. trzeba uprzednio gotowac?
>

Nie.



Aha. Dzieki.

Iwona



9
Data: 3 sierpień 2004, 10:39
Temat:

Re: jak zrobic domowy likier Bailey???

Autor: Theli



Iwona_s wrote:



Aha. Dzieki.



Aha. Oczywiscie chodzi o mleko slodzone ;)

pozdrawiam,
Th



Tematy powiązane z jak zrobic domowy likier Bailey???:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24