otopr.pl Grupy dyskusyjne miesiac po porodzie ?

miesiac po porodzie ?

1
Data: 29 czerwiec 2004, 09:11
Temat:

miesiac po porodzie ?

Autor: Goha

Witam !
takie mam troche nietypowe pytanko:
w pazdzierniku szykuje mi sie bal absolutoryjny. Bede wtedy ok miesiaca po
porodzie (wiadomo, ze nigdy sie nie wie dokladnie).
No i mam dylematy, czy deklarowac (musze to zrobic teraz), ze na niego pojde
:o)
Jak sie czuje kobieta miesiac po porodzie? Czy ma wtedy ochote na myslenie o
imprezach?
Wiem, ze to indywidualna sprawa, ale moze Ktos napisze, jakie ma
doswiadczenia w tej kwestii :o)
Zostawienie dzidziusia na 3-4 godziny z moja mama nie bedzie problemem
(oczywiscie jak dzidzius urodzi sie zdrowy, bo pewnie inaczej w ogole nie
bedzie tematu...) - tak przynajmniej mysle
Z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam serdecznie :o)

--
Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )




2
Data: 29 czerwiec 2004, 09:35
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: seniorita

Ziemia zadrżała, gdy Goha wyklepał(a):




Jak sie czuje kobieta miesiac po porodzie? Czy ma wtedy ochote na myslenie o
imprezach?



Miesiąc po porodzie już śmigałam jak młoda łania bez bóli - wszystko się
elegancko pozrastało i w ogóle git:) Można bawić :)


Zostawienie dzidziusia na 3-4 godziny z moja mama nie bedzie problemem



Pod warunkiem, że Ty będziesz chciała je zostawić:) Wszystko się
poprzestawiało u mnie po porodzie. Nie czułam głodu potrzeby rozmawiania z
kimkolwiek chciałam tylko tulić moją Alenkę :) patrzeć jak śpi ... nie
tracić ni sekundy




--


\ | /


Pozdrowionka \ @@@@ /


@ o o @


/ | \___/ | \


-ooO----\__U_/----Ooo- Weronika & Alenka (22.10.2003 r.)

3
Data: 29 czerwiec 2004, 09:48
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: Variete


Użytkownik "Goha" napisał w wiadomości
news:cbr4ma$c7k$1@news.onet.pl...



Jak sie czuje kobieta miesiac po porodzie? Czy ma wtedy ochote na myslenie


o


imprezach?



W dwa tygodnie po porodzie byłam na oficjalnym otwarciu nowego biura w
firmie. Czułam sie wyśmienicie, a imprezę wspominam bardzo mile choć dla
mnie trwała tylko 4 godziny.
To oczywiście zalezy od kobiety. Ja miałam ogromną ochotę na wyjście i
imprezę. Tym bardziej dlatego, że od 20 tygodnia leżałam z zagrożoną ciążą
odizolowana od wszelkiego świata.


Zostawienie dzidziusia na 3-4 godziny z moja mama nie bedzie problemem
(oczywiscie jak dzidzius urodzi sie zdrowy, bo pewnie inaczej w ogole nie
bedzie tematu...)



Dzidziuś będzie zdrowy, a Ty się pięknie baw ;-)

--
Pozdrawiam. Variete i Anita 4,4
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=353






4
Data: 29 czerwiec 2004, 10:18
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: Marta W. <



Jak sie czuje kobieta miesiac po porodzie? Czy ma wtedy ochote na myslenie


o


imprezach?



To zalezy... Nigdy nie wiadomo co sie stanie... Ja po pierwszym porodzie
mialam komplikacje, lezalam przez 2 tygodnie w szpitalu, potem mialam
jeszcze przykaz lezenia jak najwiecej sie da. Miesiac po porodzie nadal
mialam problemy z siadaniem i nawet mi do glowy nie przyszlo np. wyjscie do
sklepu a co dopiero jakas impreza...

A po drugim porodzie smigalam juz po kilku dniach. Opiekowalam sie mlodszym
synkiem, biegalam za starszym i czulam sie swietnie.

Marta, Kubus (4,2) i Krzys (1,9)



5
Data: 29 czerwiec 2004, 11:28
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: Malina


Według mnie ważna jest jeszcze jedna rzecz-a mianowicie czy będziesz karmiła


piersią czy nie? Jeśli będziesz karmiła naturalnie to taki maluszek chce cycać
mniej-więcej co 1-1,5h. Trudno się wtedy gdziekolwiek wyrwać. A podawanie
pokarmu odciągniętego butelką u miesięcznego bobasa może zmienić wzorzec ssania
i kłopot gotowy.



Malina i Ola (25.03.2004)




--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

6
Data: 29 czerwiec 2004, 11:31
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: UlaD


Użytkownik "Malina" napisał w wiadomości
news:2920.000000f8.40e1363d@newsgate.onet.pl...


> Według mnie ważna jest jeszcze jedna rzecz-a mianowicie czy będziesz


karmiła


piersią czy nie? Jeśli będziesz karmiła naturalnie to taki maluszek chce


cycać


mniej-więcej co 1-1,5h. Trudno się wtedy gdziekolwiek wyrwać.



Moze tak byc, ale moze równiez jesc co 3 godzinki :)

A podawanie


pokarmu odciągniętego butelką u miesięcznego bobasa może zmienić wzorzec


ssania


i kłopot gotowy.



Jednorazowe podanie butelki wzorca raczej nie zakłoci, ale moze sie po
prostu nie udac. Bylam na takim przyjeciu kiedy Michal mial cos koło
miesiaca, dwóch, zostawilam odciagniety pokarm w butelce i dzidzius nic
prawie nie zjadl, bo nie bardzo umial i nie chcial .

Pozdraiwam - ula



7
Data: 29 czerwiec 2004, 11:44
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: Carol


Użytkownik "Malina" napisał w wiadomości
news:2920.000000f8.40e1363d@newsgate.onet.pl...


> Według mnie ważna jest jeszcze jedna rzecz-a mianowicie czy będziesz


karmiła


piersią czy nie? Jeśli będziesz karmiła naturalnie to taki maluszek chce


cycać


mniej-więcej co 1-1,5h. Trudno się wtedy gdziekolwiek wyrwać.


Niestety, potwierdzam :(


A podawanie


pokarmu odciągniętego butelką u miesięcznego bobasa może zmienić wzorzec


ssania


i kłopot gotowy.


A tu zaprotestuję, w życiu nie słyszałam, żeby _jednorazowe_ podanie butli
cokolwiek zaburzyło. Inna sprawa, że należałoby np dzień wcześniej spróbować
podać mu butelkę i zobaczyć, czy w ogóle zechce się do niej przyssać. Wiele
dzieci piersiowych zaciekle broni się przed takim substytutem cyca....

pozdrówka
Karolina, Paulinka 2,10 i Ewelinka 7 m-cy



8
Data: 29 czerwiec 2004, 11:59
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: zona alber

Goha:


Jak sie czuje kobieta miesiac po porodzie?



Jak piszesz - sprawa indywidualna, zatem ja o sobie :)
Miałam cesarkę. Miesiąc po porodzie śmigałam z Julką na spacery, nie
chcieli przyjąć mnie na aerobik ("jeszcze 2 tygodnie proszę poczekać")


Czy ma wtedy ochote na myslenie o imprezach?



Zależy od samozaparcia i tego jak wymagający jest dzidziuś.

--
Pozdrawiamy z Krakowa
Ewa, Julka (22.08.02) i Pesteczka (27.07.04)
urodzone 22 sierpnia? - www.aniatg.republika.pl


9
Data: 29 czerwiec 2004, 20:32
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: Ola Pytka


Użytkownik "Goha" napisał w wiadomości
news:cbr4ma$c7k$1@news.onet.pl...


Witam !
takie mam troche nietypowe pytanko:
w pazdzierniku szykuje mi sie bal absolutoryjny. Bede wtedy ok miesiaca po
porodzie (wiadomo, ze nigdy sie nie wie dokladnie).
No i mam dylematy, czy deklarowac (musze to zrobic teraz), ze na niego


pojde


:o)
Jak sie czuje kobieta miesiac po porodzie? Czy ma wtedy ochote na myslenie


o


imprezach?



Ja zaczelam kolejny rok studiow w niecale 2 tygodnie po porodzie, czulam sie
dosc dobrze, choc bylam jeszcze nieco oslabiona. Mysle ze mozesz sprobowac,
jezeli nie bedziesz miala ochpty na imprezke to zawsze mozesz zrezygnowac. A
chwila zabawy na pewno nie zaszkodzi.

Pzdr.

--
Ola, Piotrus (25.09.2002) i Fasolka/Groszek (~24.07.2004)
GG 4118346




10
Data: 29 czerwiec 2004, 22:06
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: =sve@na= <

"Ola Pytka" skrev i meddelandet
news:cbscki$s25$1@gw.datasystem.com.pl...


Ja zaczelam kolejny rok studiow w niecale 2 tygodnie po porodzie,



Mozna zapytac? Nadal studiujesz? Bo sadzac po sygnaturce, to niedlugo juz z
dwoma maluchami :-)
Jak sobie radzisz?

--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),
Fredrik Leo Viking (21 grudnia 2002)
www.sveana.com
**************



11
Data: 30 czerwiec 2004, 13:24
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: Ola Pytka


Użytkownik "=sve@na=" napisał w
wiadomości news:cbsi40$9fs$1@news.onet.pl...


"Ola Pytka" skrev i meddelandet
news:cbscki$s25$1@gw.datasystem.com.pl...

> Ja zaczelam kolejny rok studiow w niecale 2 tygodnie po porodzie,

Mozna zapytac? Nadal studiujesz? Bo sadzac po sygnaturce, to niedlugo juz


z


dwoma maluchami :-)
Jak sobie radzisz?



Zapytac mozna zawsze :-)
Szczesliwie 7 czerwca obronilam sie i drugi maluch urodzi sie juz z mamy -
magistra muzykologii. (ojej jak to brzmi :-)
Nie bylo zle na studiach z dzieckiem, ale nie wiem czy bym sie na to drugi
raz zdecydowala.

Pzdr.

--
Ola, Piotrus (25.09.2002) i Fasolka (~24.07.2004)
GG 4118346



--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),
Fredrik Leo Viking (21 grudnia 2002)
www.sveana.com
**************






12
Data: 30 czerwiec 2004, 13:48
Temat:

Re: miesiac po porodzie ?

Autor: =sve@na= <

"Ola Pytka" skrev i meddelandet
news:cbu7h5$lcs$1@gw.datasystem.com.pl...


Zapytac mozna zawsze :-)
Szczesliwie 7 czerwca obronilam sie i drugi maluch urodzi sie juz z mamy -
magistra muzykologii. (ojej jak to brzmi :-)



Aaaa to ogromne gratulacje !!!!!!



Nie bylo zle na studiach z dzieckiem, ale nie wiem czy bym sie na to drugi
raz zdecydowala.



Dzieki za wyjasnienie.


--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),
Fredrik Leo Viking (21 grudnia 2002)
www.sveana.com
**************




Tematy powiązane z miesiac po porodzie ?:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24