otopr.pl Grupy dyskusyjne Odkurzacz do samochodu - jaki

Odkurzacz do samochodu - jaki

1
Data: 17 maj 2007, 18:43
Temat:

Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: Szczepan M

przegladam sobie ogerty i tak sie zastanawiam co lepiej kupic
taki oto odkurzacz-
http://allegro.pl/item196424193_reczny_bezprz_odkurzacz_severin_7908_od_jksklep.html
nie wiem jaka to ma moc ssania
czy tradycyjny odkurzacz domowy ktory mozna kupic juz za 50zl

co mi polecicie



2
Data: 17 maj 2007, 18:53
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: Marcin K.

Szczepan Majdański wrote:


przegladam sobie ogerty i tak sie zastanawiam co lepiej kupic
taki oto odkurzacz-
czy tradycyjny odkurzacz domowy ktory mozna kupic juz za 50zl



Jesli tylko masz mozliwosc podlaczenia zwyklego odkurzacza domowgo do pradu
to nie ma co sie zastanawiac. Tym bzdzidelkiem to rzeczywiscie mozna tylko
paproszki z klawiatury wyciagac a do samochodu to sie on imho nie nada.
Uzywalem 2 razy roznych "odkurzaczy" podlaczanych do gniazda zapalniczki.
Strata czasu i nerwow. Najzwyklejszy odkurzacz bedzie najlepszy.



3
Data: 17 maj 2007, 19:25
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: Pete


Użytkownik "Marcin K." wrote


Jesli tylko masz mozliwosc podlaczenia zwyklego odkurzacza domowgo do
pradu to nie ma co sie zastanawiac. Tym bzdzidelkiem to rzeczywiscie mozna
tylko paproszki z klawiatury wyciagac a do samochodu to sie on imho nie
nada. Uzywalem 2 razy roznych "odkurzaczy" podlaczanych do gniazda
zapalniczki. Strata czasu i nerwow. Najzwyklejszy odkurzacz bedzie
najlepszy.



Popieram.

Pete



4
Data: 17 maj 2007, 19:46
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: vneb

"Pete" wrote in news:f2i364$lel$1@inews.gazeta.pl:


Popieram.



Ja tez.

vneb

--

Audi A6 C5 2.5TDI :: http://www.audi.vneb.pl/
Cesarsko-Krolewska wioska SOLINA :)

5
Data: 17 maj 2007, 19:59
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: Sławek ?=

Szczepan Majdański napisał(a):


przegladam sobie ogerty i tak sie zastanawiam co lepiej kupic
taki oto odkurzacz-
...
co mi polecicie
...



Ja kupiłem w markecie podobny za 25zł.
Do normalnego, porządnego odkurzania to się na pewno nie nadaje, lecz czasami
może być przydatny.
Ja często wożę w bagażniku różne sypkie materjały i czasami coś się z
dziurawego opakowania nasypie, mając daleko do normalnego gniazda sieciowego
tak naprędce, PROWIZORYCZNIE dzięki niemu mogę posprzątać.


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

6
Data: 17 maj 2007, 20:03
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: Robert


przegladam sobie ogerty i tak sie zastanawiam co lepiej kupic
taki oto odkurzacz-


Wydalem 4 funty i zaluje


Robert

7
Data: 17 maj 2007, 21:35
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: J.F.

On Thu, 17 May 2007 18:43:20 +0200, Szczepan Majdański wrote:


przegladam sobie ogerty i tak sie zastanawiam co lepiej kupic
taki oto odkurzacz-
http://allegro.pl/item196424193_reczny_bezprz_odkurzacz_severin_7908_od_jksklep.html
nie wiem jaka to ma moc ssania



Zerowa obawiam sie.
Zreszta spytaj tych co komentarze wystawili miesiac temu.


czy tradycyjny odkurzacz domowy ktory mozna kupic juz za 50zl
co mi polecicie



Tradycyjny, moze nawet "przemyslowy".
Ale trzeba miec garaz z gniazdkiem ..

J.


8
Data: 17 maj 2007, 21:54
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: Robert


Tradycyjny, moze nawet "przemyslowy".
Ale trzeba miec garaz z gniazdkiem ..


Albo przedluzacz(e)


Robert

9
Data: 17 maj 2007, 22:25
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: golab24



Tradycyjny, moze nawet "przemyslowy".
Ale trzeba miec garaz z gniazdkiem ..


Albo przedluzacz(e)



No wlasnie ja kupilem za 30zl 20m przedurzacza ogrodowego i go sobie
spuszczam z okna, odkurzanie domowym sprzetem jest o niebo lepsze niz tym
malym badziewiem, wiem bo odziedziczylem takowy po poprzednim wlascicielu
samochodu i tylko raz sprobowalem go uzyc.

Marcin



10
Data: 18 maj 2007, 08:54
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: Krzysiek N

Kolega/żanka Szczepan Majdański napisał/a:


przegladam sobie ogerty i tak sie zastanawiam co lepiej kupic
taki oto odkurzacz-
http://allegro.pl/item196424193_reczny_bezprz_odkurzacz_severin_7908
_od_jksklep.html nie wiem jaka to ma moc ssania
czy tradycyjny odkurzacz domowy ktory mozna kupic juz za 50zl
co mi polecicie



Moja mama ma taki odkurzaczyk (może nawet lepszy, bo Bosh i grubo ponad stówę
kosztował) i bardzo sobie chwali. Ale ona używa go do usuwania paproszków z
blatu kuchennego. Do samochodu się niestety nie nadaje kompletnie :(


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
----- ----- ---- -- ---- ----- ------
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!


11
Data: 18 maj 2007, 09:28
Temat:

Re: Odkurzacz do samochodu - jaki

Autor: vneb

"golab24" wrote in
news:f2idns$siu$1@news.onet.pl:


No wlasnie ja kupilem za 30zl 20m przedurzacza ogrodowego i go sobie
spuszczam z okna, odkurzanie domowym sprzetem jest o niebo lepsze niz
tym malym badziewiem, wiem bo odziedziczylem takowy po poprzednim
wlascicielu samochodu i tylko raz sprobowalem go uzyc.



Generalnie samochody jest dobry do odkurzenia... popielniczek.

vneb

--

Audi A6 C5 2.5TDI :: http://www.audi.vneb.pl/
Cesarsko-Krolewska wioska SOLINA :)


Tematy powiązane z Odkurzacz do samochodu - jaki:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24