otopr.pl Grupy dyskusyjne "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

"Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

1
Data: 16 listopad 2002, 21:22
Temat:

"Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

Autor: GaBeR

Witam,
zaczne od tego ze mialem problemy z chlodnica.
Kilka osob twierdzi ze po jezdzie bez plynu w chlodnicy(jak ja) musialo
wymienic uszczelke pod glowica.
I mam pytanko: po czym poznam ze uszczelka padla???
Sa jakies konkretne objawy?Bo moj wozek zaczal sie conajmniej dziwnie
zachowywac.
Pomozcie,

--
...ale ja sie nie znam ;-)
Szacuneczek


_


/ \ Michal Gabrys - Gliwice


/ /\ \ R 19 Energy [PmS EditioN] powered by LPG,ELF and E6J ;-)
\ \/ / http://www.superfura.pl/index.php?id=10281


\ _ / mailto:sg60521@rejestracje.pl






2
Data: 16 listopad 2002, 22:33
Temat:

Re: "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

Autor: Alex

Odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego zapusc silnik i sprawdz czy po
dodaniu gazu w zbiorniczku pojawiaja sie pecherze powietrza (przedmuch pod
glowica cylinder-kanal wodny) lub czy nie ma w nim oleju (przedmuch kanal
olejowy-kanal wodny).
Obejrzyj dokladnie czy nie ma gdzies zaciekow miedzy blokiem a glowica.
Przede wszystkim zobacz czy podczas jazdy ubywaja plyny (chlodniczy, olej)
Jesli nic takiego sie nie dzieje to uszczelka moze byc w porzadku.
--
Alex
alex@bestnet.pl
VW Passat 1,6 D




3
Data: 16 listopad 2002, 22:41
Temat:

Re: "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

Autor: Adams

Witam,
Objawów padniętej uszczelki jest kilka a każda z nich może występować
osobno:
-Płyn chłodzący w oleju
-Ubytek płynu
-Wyrzucanie płynu przez zbiornik wyrównawczy
-Biały dym z rury wydechowej
-Duży wzrost temperatury silnika (na wskaźniku, podczas jazdy ;P)
Więcej sobie aktualnie nie przypominam.
PZDR>

----------Adams---------------
------Adams1999@wp.pl------
-Czerwony-Polonez-Caro-LPG-
-----------Kraków--------------



4
Data: 17 listopad 2002, 00:01
Temat:

Re: "Padnięta?=" uszczelka pod głowicą?= - jakie objawy?

Autor: Jacek

GaBeR wrote:



Witam,
zaczne od tego ze mialem problemy z chlodnica.
Kilka osob twierdzi ze po jezdzie bez plynu w chlodnicy(jak ja) musialo
wymienic uszczelke pod glowica.
I mam pytanko: po czym poznam ze uszczelka padla???
Sa jakies konkretne objawy?Bo moj wozek zaczal sie conajmniej dziwnie
zachowywac.



Bylo juz 100 razy na ten temat.
Jedz mechanika i niech sprawdzi.

Ja mialem objawy, ze uciekal plyn chlodzacy
ale moze byc tez przedmuch miedzy cylindrami i roznica cisnien w
cylindrach,
czyli manometr, wykrecic swiece i mierzyc cisnienie w kazdym cylindrze
poza tym poznasz po swiecach z ktorym cylindrem cos nie jest tak,\
moze byc czarna, okopcona
poza tym
zauwazalem u mnie ze uszczelka strzelila, bo nagrzewnica przestawala
grzac w czasie jazdy, bo plyn wydmuchalo przez wydech.

ale najlepiej do mechanika , niech sprawdzi, czy to rzeczywiscie
uszczelka , a nie problem z zaplonem, gdy nie ubywa plynu i cisnienia w
cylindrach sa zblizone do normy

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.

5
Data: 17 listopad 2002, 00:53
Temat:

Re: "Padnięta?=" uszczelka pod głowicą?= - jakie objawy?

Autor: Jacek

Alex wrote:



Odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego zapusc silnik i sprawdz czy po
dodaniu gazu w zbiorniczku pojawiaja sie pecherze powietrza (przedmuch pod
glowica cylinder-kanal wodny) lub czy nie ma w nim oleju (przedmuch kanal
olejowy-kanal wodny).
Obejrzyj dokladnie czy nie ma gdzies zaciekow miedzy blokiem a glowica.
Przede wszystkim zobacz czy podczas jazdy ubywaja plyny (chlodniczy, olej)
Jesli nic takiego sie nie dzieje to uszczelka moze byc w porzadku.



Zapomnialem o oleju.
Trzeba zdjac korek wlewu oleju i zobaczyc czy po trasie jest tam majonez
czy nie .
I pewnie powiesz i wielu powie , ze majonez po dlugiej trasie i
ubywajacy plyn to uszczelka.
A mialem majonez pod korkiem wlewu oleju bo kiedys przelalem oleju i go
wyrzygalo i az korek wypychalo na trasie.
Myslalem ze przedmuch, a to sie zatkal olejem kanal przedmuchowy i
dlatego wyrzucalo korek, a majonez sie robil , bo nie oparowala woda ze
spalin i sie skraplala tam gdzie najchlodniej.
A plynu ubywalo, bo na wezu opaska nie byla dociagnieta.
Ubywa tez plynu na zaworze i zlaczkach nagrzewnicy.
Tego moze nie byc widac, bo dostep rozny.

Bylem u mechanika i juz chcial uszczelka zmieniac a tak to sparwdzilem
poziom oleju, wyrzucilem zaolejony filtr powietrza, zacisnalem opaske,
wymienilem olej, filtr i jest git.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.

6
Data: 17 listopad 2002, 01:05
Temat:

Re: "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

Autor: Alex

Ja jak nalalem za duzo oleju przy zmianie, to mi wlasnie wysadzilo uszczelke
: )
olej poszedl do wody.
--
Alex
alex@bestnet.pl
VW Passat 1,6 D



7
Data: 17 listopad 2002, 07:28
Temat:

Re: "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

Autor: GaBeR


Użytkownik "Adams" napisał w wiadomości
news:ar6egc$q2f$1@sunsite.icm.edu.pl...


Witam,
Objawów padniętej uszczelki jest kilka a każda z nich może występować
osobno:
-Płyn chłodzący w oleju
-Ubytek płynu
-Wyrzucanie płynu przez zbiornik wyrównawczy
-Biały dym z rury wydechowej



Teraz juz wiem dlaczego od 2 dni woze ze soba MGLE :-/

--
...ale ja sie nie znam ;-)
Szacuneczek


_


/ \ Michal Gabrys - Gliwice


/ /\ \ R 19 Energy [PmS EditioN] powered by LPG,ELF and E6J ;-)
\ \/ / http://www.superfura.pl/index.php?id=10281


\ _ / mailto:sg60521@rejestracje.pl






8
Data: 17 listopad 2002, 09:59
Temat:

Re: "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

Autor: Przemysław


Odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego zapusc silnik i sprawdz czy po
dodaniu gazu w zbiorniczku pojawiaja sie pecherze powietrza (przedmuch pod
glowica cylinder-kanal wodny) lub czy nie ma w nim oleju (przedmuch kanal
olejowy-kanal wodny).


U mnie co prawda oleju nie ma ale twozy sie delikatne cisnienie , ale nawet
na korku napisane jest z ang. " Uwaga wysokie cisnienie , wysoka tep. " .
Opel Astra 1,7 TD . Wiec jak to jest ?

k.



9
Data: 17 listopad 2002, 14:33
Temat:

Re: "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?

Autor: Alex

Zgadza sie plyn w ukladzie jest pod cisnieniem dlatego pisze aby najpierw
(przy znimnym silniku)
odkrecic korek a nastepnie zapuscic silnik.
--
Alex





Tematy powiązane z "Padnięta" uszczelka pod głowicą - jakie objawy?:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24