otopr.pl Grupy dyskusyjne Papuga z kotem ??

Papuga z kotem ??

1
Data: 23 czerwiec 2001, 11:26
Temat:

Papuga z kotem ??

Autor: Michau

Czy ma ktos w jedym domu kota i papuge?
Dawno temu mialem papuge, teraz od
ponad 2 lat mam kota w domu,
a bardzo chcialbym znowu miec papuge
ale obawiam sie ze kot potraktuje ja jak wrobla i
w zabawie go upoluje...
Czy jest szansa ze gdyby papuga byla z tych wiekszych gatunkow
to nie wystaraszyla by kota i czul by przed nia respekt?(lub poprosu
nie interesowal sie nia?)


Pozdrowienia
Michau


2
Data: 23 czerwiec 2001, 13:29
Temat:

Re: Papuga z kotem ??

Autor: Monika@nos

Papuga to obiad dla kota. Jesli tak chcesz go karmic, wyjdzie Ci
troche drogo. Polecam zwykla karme, chociaz majac w domu 4 papugi,
nie wiem, czym sie karmi teraz koty- kit-kat? -:).

Nieco powazniej- teoretycznie mozna trzymac rozne zwierzeta razem w
domu; jesli bedziesz zamykal papuge w klatce ile razy kot bedzie w
pokoju, moze przezyje. Problem w tym, ze papugi sa a) inteligentne, b)
plochliwe, jak bys sie czul majac na sobie kilka razy dziennie
spojrzenie stwora, ktory przy chwili Twojej nieuwagi moze Cie zjesc?
To nie kreskowka, ptak nie bedzie sie dobrze bawil.

Ja teraz "zaadoptowalam" zako ktoremu wlasciciel podcial lotki i
puszczal na podloge z dwoma psami, "bo papuga tak swietnie je
przeganiala, rzadzila calym domem". Bidus jest tak zestresowany, ze
przez miesiac dziobal do krwi kazda reke. Teraz juz tylko boi sie
kazdego odglosu a sprobuj podejsc do niego z tylu... Oczywiscie jest
to przypadek ekstremalny, ale majac papuge i kota bedziesz musial
stale uwazac.

Pozdrowienia.

Monika Tyranowicz
www.papugi.com

3
Data: 23 czerwiec 2001, 13:35
Temat:

Re: Papuga z kotem ??

Autor: Witch


Użytkownik "Michau" napisał w wiadomości
news:9h1ne7$k80$1@korweta.task.gda.pl...


Czy ma ktos w jedym domu kota i papuge?


[...]

Hej:)
Mam w domu dwa koty i papuge. Jeden sie czasem boi ptaka ( powaznie :)) a
drugi? No coz ...Zdarzalo sie, ze spedzal z papuga Karolina poltorej godziny
sam, spiac na swoim ulubionym fotelu, ale niestety zdarzalo sie rowniez, ze
'hipnotyzowal' papuge celem zapolowania ;) W tej chwili papuga jest w
osobnym pokoju, a ten pokoj jest zamkniety i dodatkowo klamka jest
zabezpieczona sznurkiem.
Ale uwazam, ze jesli nie ma koniecznosci lepiej nie stresowac ptaka i kota
ktory jednak jest lowca. Chyba, ze jego matka nie lowila to jest mozliwe, ze
kot tez nie bedzie mial na to ochoty, ale to tez jest niepewne.
Pozdrawiam
Bogna



4
Data: 23 czerwiec 2001, 13:41
Temat:

Re: Papuga z kotem ??

Autor: Michau

Wlasnie sie tego obawiam ze kot zawsze zostanie kotem...
No trudno moze za kilka lat nastepca po kocie bedzie papuga...

Użytkownik "Witch" napisał w wiadomości
news:9h1urv$bcr$1@news.tpi.pl...



Użytkownik "Michau" napisał w wiadomości
news:9h1ne7$k80$1@korweta.task.gda.pl...
> Czy ma ktos w jedym domu kota i papuge?
[...]

Hej:)
Mam w domu dwa koty i papuge. Jeden sie czasem boi ptaka ( powaznie :)) a
drugi? No coz ...Zdarzalo sie, ze spedzal z papuga Karolina poltorej


godziny


sam, spiac na swoim ulubionym fotelu, ale niestety zdarzalo sie rowniez,


ze


'hipnotyzowal' papuge celem zapolowania ;) W tej chwili papuga jest w
osobnym pokoju, a ten pokoj jest zamkniety i dodatkowo klamka jest
zabezpieczona sznurkiem.
Ale uwazam, ze jesli nie ma koniecznosci lepiej nie stresowac ptaka i kota
ktory jednak jest lowca. Chyba, ze jego matka nie lowila to jest mozliwe,


ze


kot tez nie bedzie mial na to ochoty, ale to tez jest niepewne.
Pozdrawiam
Bogna






Tematy powiązane z Papuga z kotem ??:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24