otopr.pl Grupy dyskusyjne Pies duzo pije

Pies duzo pije

1
Data: 24 grudzień 2001, 04:32
Temat:

Pies duzo pije

Autor: Haru

Witam
Mam prawie osmioletnia suke boksera, ktora nagle ni stad ni zowad, gdzies
tak od dwoch tygodni zaczela pic strasznie duzo wody. Nawet w nocy wstaje po
kilka razy zeby sobie troche pochleptac. Do tego czasu pila bardzo niewiele
i to mnie wlasnie dziwi. Czy moze to byc skutkiem wyjatkowo mroznej zimy?
Moze jeszcze cos innego? Poza ta woda sunia zachowuje sie najzwyczajniej w
swiecie, czyli normalnie. A jak sobie bryka po taakim sniegu :)

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

Haru



2
Data: 24 grudzień 2001, 09:46
Temat:

Re: Pies duzo pije

Autor: telsat

to pewnie ona ma szczeniaki. Kiedy pies ma dużego " maciusia " i bardzo dużo
pije to ma pieski i do weterynarza

--


Grzegorz Kawka
kawka@tenbit.pl z "g" na poczatku .

Użytkownik "Haru" napisał w wiadomości
news:a067ks$3qc$1@sunsite.icm.edu.pl...


Witam
Mam prawie osmioletnia suke boksera, ktora nagle ni stad ni zowad, gdzies
tak od dwoch tygodni zaczela pic strasznie duzo wody. Nawet w nocy wstaje


po


kilka razy zeby sobie troche pochleptac. Do tego czasu pila bardzo


niewiele


i to mnie wlasnie dziwi. Czy moze to byc skutkiem wyjatkowo mroznej zimy?
Moze jeszcze cos innego? Poza ta woda sunia zachowuje sie najzwyczajniej w
swiecie, czyli normalnie. A jak sobie bryka po taakim sniegu :)

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

Haru






3
Data: 24 grudzień 2001, 14:28
Temat:

Re: Pies duzo pije

Autor: Haru


Użytkownik telsat w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a06pv1$spq$1@news.tpi.pl...


to pewnie ona ma szczeniaki. Kiedy pies ma dużego " maciusia " i bardzo


dużo


pije to ma pieski i do weterynarza



Bardzo dziekuje za zainteresowanie. Mlodych raczej nie bedzie, bo zawsze
byla bardzo dobrze pilnowana i podczas trwania cieczki nigdy nie chodzila
bez smyczy. Natomiast co do ropomacicza. Mam taka mala ksiazeczke poswiecona
bokserom wlasnie i jest tam opis tej choroby. Cytuje: "Objawy: nieregularna
cieczka, wyciek czerwonobrunatny z pochwy, utrata apetytu, suka jest
ociezala, moga wystepowac objawy ciazy urojonej."
Ja u swojego psa nic takiego nie zauwazylem, a juz na pewno nie braku
apetytu. Jak tylko zaczely sie pierwsze przymrozki, to nic tylko by jadla i
jak juz napisalem wczesniej, niestety sporo przytyla. Natomiast faktem jest,
ze stala sie jakas niespokojna. Ale mnie i tak porzadnie nastraszyliscie i
od razu po swietach, w czwartek rano pedze do weterynarza.


Pozdrawiam

Haru



4
Data: 24 grudzień 2001, 16:24
Temat:

Re: Pies duzo pije

Autor: ARKA


Haru napisał(a) w wiadomości: ...



Użytkownik telsat w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
napisał:a06pv1$spq$1@news.tpi.pl...


to pewnie ona ma szczeniaki. Kiedy pies ma dużego " maciusia " i bardzo


dużo


pije to ma pieski i do weterynarza



Bardzo dziekuje za zainteresowanie. Mlodych raczej nie bedzie, bo zawsze
byla bardzo dobrze pilnowana i podczas trwania cieczki nigdy nie chodzila
bez smyczy. Natomiast co do ropomacicza. Mam taka mala ksiazeczke


poswiecona


bokserom wlasnie i jest tam opis tej choroby. Cytuje: "Objawy: nieregularna
cieczka, wyciek czerwonobrunatny z pochwy, utrata apetytu, suka jest
ociezala, moga wystepowac objawy ciazy urojonej."
Ja u swojego psa nic takiego nie zauwazylem, a juz na pewno nie braku
apetytu. Jak tylko zaczely sie pierwsze przymrozki, to nic tylko by jadla i
jak juz napisalem wczesniej, niestety sporo przytyla. Natomiast faktem


jest,


ze stala sie jakas niespokojna. Ale mnie i tak porzadnie nastraszyliscie i



Hmmm, przytyla? ty szybko lec do wet. nie czekaj do czwartku, jakis ostry
dyzur.
Picie wody...... to pierwszy objaw ropomacicza.
Chociazby zadzwon teraz do wet. konsultacje!
Anka


od razu po swietach, w czwartek rano pedze do weterynarza.







Pozdrawiam

Haru





5
Data: 24 grudzień 2001, 23:00
Temat:

Re: Pies duzo pije

Autor: psy.info.p



Haru wrote:



Użytkownik telsat w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a06pv1$spq$1@news.tpi.pl...
> to pewnie ona ma szczeniaki. Kiedy pies ma dużego " maciusia " i bardzo
dużo
> pije to ma pieski i do weterynarza

Bardzo dziekuje za zainteresowanie. Mlodych raczej nie bedzie, bo zawsze
byla bardzo dobrze pilnowana i podczas trwania cieczki nigdy nie chodzila
bez smyczy.


Bylo, minelo.


Natomiast co do ropomacicza. Mam taka mala ksiazeczke poswiecona
bokserom wlasnie i jest tam opis tej choroby. Cytuje: "Objawy:
nieregularna cieczka,


- nie musi byc; pierwsze objawy pojawiaja sie ok. 60-90 dni po ostatniej
cieczce


wyciek: nie musi byc; ale jezeli jest, to Bardzo Dobrze w rokowaniu;


Jesli sie pojawi, to natychmiast!!!: 1. Na USG, 2. Do Dobrego Chirurga
(niekoniecznie
z poloznictwa; gdzie indziej moga przeprowadzic operacje staranniej, nie
"rutynowo".
Jest to drozej (do 300, a nie 150), ale sie oplaca:
po kilku dniach suka zaczyna zyc "jak nowa". )


- utrata apetytu, - niekoniecznie
suka jest ociezala, - niekoniecznie
moga wystepowac objawy ciazy urojonej. - niekoniecznie "



Najwazniejsze jest USG jako dotad jedyne wiarygodne rozpoznanie:
albo wykluczy, albo potwierdzi (ok.40zl) .
Jesli potwierdzi, zrob natychmiast _pelna_ morfologie
(ok. 40 zl, wyniki po kilku godzinach;
niektore wazne dla operacji, m.in. dla anestezjologa) oraz,
ew. EKG (wtedy, jesli i Ty i lekarze cos tam moga uznac za podejrzane;
ok. 40 zl).


Ja u swojego psa nic takiego nie zauwazylem, a juz na pewno nie braku
apetytu. Jak tylko zaczely sie pierwsze przymrozki, to nic tylko by jadla



Przy obnizeniu temperatury (zima) albo juz wczesniej wiele psow ma
zwiekszony
apetyt. Tym bym sie absolutnie nie sugerowala.


"Popedz do wet. juz dzis". Przy ropomaciczu, jesli jest, kazde kilka godzin jest wazne,


zwlaszcza, gdy nie ma zadnego wyplywu.


od razu po swietach, w czwartek rano pedze do weterynarza.


To 4 dni: albo jest to cos innego, albo - jezeli to TO - moze byc juz za
pozno
wrecz o godziny...

Koszty dodatkowe: kolnierz, ok. 20. zl - rownowazy sie to pooperacyjna
dieta:
super, ale po kawaleczku; a wiec tak, jakby ich nie bylo w ogole.



Pozdrawiam

Haru




Pozdrawiam


Gabi


------------------------------------------------


http://www.psy.info.pl mailto:mail@psy.info.pl


Tematy powiązane z Pies duzo pije:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24