otopr.pl Grupy dyskusyjne pyza wedrowniczka

pyza wedrowniczka

1
Data: 29 kwiecień 2004, 21:49
Temat:

pyza wedrowniczka

Autor: Moni

czy ktos wie gdzie mozna dostac te bajke na dvd lub video cd ??
ewantualnie inne bajki z naszej mlodosci :)

moni i oskar



2
Data: 30 kwiecień 2004, 07:36
Temat:

Re: pyza wedrowniczka

Autor: mamado

Użytkownik Moni napisał:


czy ktos wie gdzie mozna dostac te bajke na dvd lub video cd ??
ewantualnie inne bajki z naszej mlodosci :)



Jakis czas temu byla dodana do "Dziecka" plyta na ktorej znaduje sie
Pyza, Koziolek Matolek i pare innych bajek z naszj mlodosci :)

Pozdrawiam.
--
mamado(gg:349135) i Dominik(11.09.2003)

3
Data: 3 maj 2004, 16:59
Temat:

Re: pyza wedrowniczka

Autor: Moni


"mamado" wrote in message
news:c6sok4$jn0$1@inews.gazeta.pl...


Jakis czas temu byla dodana do "Dziecka" plyta na ktorej znaduje sie
Pyza, Koziolek Matolek i pare innych bajek z naszj mlodosci :)



ta juz ma i chcialabym inne odcinki tez miec, ale boje sie ze moze byc


ciezko :( dzieki, za checi.



moni i oskar





Tematy powiązane z pyza wedrowniczka:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24