otopr.pl Grupy dyskusyjne Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

1
Data: 27 styczeń 2005, 01:52
Temat:

Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: pascal

Czym róznią się silniki 2.5TD (115KM) i 2.5TDS (143KM)? Jakie są różnice
konstrukcyjne. Czy to trwałe motory? Jak wygląda porównanie osiągów z
czterocylindrowcami benzynowymi typu 1.6 i 1.8?

pascal



2
Data: 27 styczeń 2005, 09:38
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: pršciek

http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f=9

Poczytaj na tym forum. Silniki te były w Oplach Omega nie cieszš się dobra
opiniš.



3
Data: 27 styczeń 2005, 09:51
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: 666

Żaden z tych silników nie był w Oplu Omedze.
W Omedze był silnik 130 KM.
A dla Ciebie doskonałe będzie forum pl.misc.samochody.jeden.kolega.drugiemu.koledze
JaC




Poczytaj na forum.
Silniki te były w Oplach Omega nie cieszš się dobra opiniš.




Czym róznią się silniki 2.5TD (115KM) i 2.5TDS (143KM)?




4
Data: 27 styczeń 2005, 14:36
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Elwis



Czym róznią się silniki 2.5TD (115KM) i 2.5TDS (143KM)? Jakie są różnice
konstrukcyjne. Czy to trwałe motory? Jak wygląda porównanie osiągów z
czterocylindrowcami benzynowymi typu 1.6 i 1.8?


Jeżeli chcesz kupić Bawarkę to tylko z 6-cio cylindrową, rzędową jednostką
napędową, która jest dziełem sztuki. Utwierdzisz się w tym przekonaniu, gdy
wsiądziesz i przekręcisz kluczyk, a do Twoich uszu dojdzie piękny pomruk
tego silnika. Wtedy też zauważysz ze zdziwieniem gęsią skórkę u siebie :-))
Silniki 4 cylindrowe wcale nie są bardzo oszczędne i różnica w spalaniu jest
do przełknięcia między nimi a szóstką. Jeżeli chodzi o TD to raczej nie
spoglądaj w jego stronę, lepszy o wiele jest TDS. Natomiast przy kupnie
należy bardzo dokładnie sprawdzić w jakiej kondycji jest motor i jak był
użytkowany. Wiem że bolączką tych diesli są głowice.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis - Electronic Lifelike Worker Intended for Sabotage
Becia 520i E34 '94 Gletcherblau
z adresu wytnij NO-SPAM bo to pułapka na spamerów



5
Data: 27 styczeń 2005, 15:18
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Przemek \(


Jeżeli chcesz kupić Bawarkę to tylko z 6-cio cylindrową, rzędową jednostką
napędową, która jest dziełem sztuki. Utwierdzisz się w tym przekonaniu,
gdy
wsiądziesz i przekręcisz kluczyk, a do Twoich uszu dojdzie piękny pomruk
tego silnika. Wtedy też zauważysz ze zdziwieniem gęsią skórkę u siebie
:-))


nie ma czym sie podniecac.. glupi nowy mondek 130 konny tedesmecos z
mniejsza pojemnoscia i na 4 cylindrach ma korzystniej rozlozony moment, jest
ciezszy ze 200-300 kilo niz np 3ka tds i mniej pali
Przemek



6
Data: 27 styczeń 2005, 15:34
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Miklo

Dnia Thu, 27 Jan 2005 15:18:43 +0100, Przemek (usun _, dawne
przemek@vulcan.edu.pl) napisał(a):


nie ma czym sie podniecac.. glupi nowy mondek 130 konny tedesmecos z
mniejsza pojemnoscia i na 4 cylindrach ma korzystniej rozlozony moment, jest
ciezszy ze 200-300 kilo niz np 3ka tds i mniej pali



Po pierwsze porównujesz silnik sprzed kilku lat z obecnym (w miarę
nowoczesnym). Po drugie widziałeś, słyszałeś, jeździłeś kiedyś samochodem z
silnikiem sześciocylindrowym? Nawet nie spodziewasz się, jaka jest różnica
w kulturze pracy pomiędzy czteroma a sześcioma garami.

--
Miklo,
Opel Omega B 2.5v6 Caravan

7
Data: 27 styczeń 2005, 15:36
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.?

Autor: Paweł?= Pl

On Thu, 27 Jan 2005 15:34:02 +0100, Miklo
wrote:


Dnia Thu, 27 Jan 2005 15:18:43 +0100, Przemek (usun _, dawne
przemek@vulcan.edu.pl) napisał(a):


nie ma czym sie podniecac.. glupi nowy mondek 130 konny tedesmecos z
mniejsza pojemnoscia i na 4 cylindrach ma korzystniej rozlozony moment, jest
ciezszy ze 200-300 kilo niz np 3ka tds i mniej pali



Po pierwsze porównujesz silnik sprzed kilku lat z obecnym (w miarę
nowoczesnym). Po drugie widziałeś, słyszałeś, jeździłeś kiedyś samochodem z
silnikiem sześciocylindrowym? Nawet nie spodziewasz się, jaka jest różnica



Dwusilnikowa Syrena może być?


w kulturze pracy pomiędzy czteroma a sześcioma garami.




Paweł Pluta



--


-.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
-.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.


8
Data: 27 styczeń 2005, 15:39
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.?

Autor: Miklo

Dnia Thu, 27 Jan 2005 14:36:34 +0000 (UTC), Paweł Pluta napisał(a):


Dwusilnikowa Syrena może być?



Albo Komar i pięć garków w plecaku :)

--
Miklo,
Opel Omega B 2.5v6 Caravan

9
Data: 27 styczeń 2005, 15:39
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: pawel LC <


nie ma czym sie podniecac.. glupi nowy mondek 130 konny tedesmecos z



Tylko nie kazdy wyda min 60 klocow (uzywka) na przecietny samochod na F,
z 4 cylindrowym trzesacym sie (chyba ze starchu) silnikiem i kupa
blachy i powietrza do wozenia (200-300kg ciezszy) wiedzac
ze za 20 klockow moze miec tds o porownywalnych osiagach,
jak nie lepszych.



--
pawel
LandCruiser 4.2TDI--Polo 1.8T--BMW 325TDS--GAZ69m



10
Data: 27 styczeń 2005, 17:50
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: JKK


Użytkownik "Paweł Pluta" napisał w wiadomości
news:slrncvhv3i.44k.ppawel@chlor.kofeina.net...



Dwusilnikowa Syrena może być?


A ten drugi centralnie, czy w bagażniku ;-))))) ?

Pzdr
JKK



11
Data: 27 styczeń 2005, 17:53
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.?

Autor: The_EaGle

pawel LC napisał(a):


Tylko nie kazdy wyda min 60 klocow (uzywka) na przecietny samochod na F,
z 4 cylindrowym trzesacym sie (chyba ze starchu) silnikiem i kupa
blachy i powietrza do wozenia (200-300kg ciezszy) wiedzac
ze za 20 klockow moze miec tds o porownywalnych osiagach,
jak nie lepszych.



Tylko ze nie kazdy chce jezdzic historia motoryzacji na co dzien i woli
ta historie ogladac z okien swojego samochodu na f.

Pozdrawiam
Rafał
samochód na "f" za blisko 70 "kloców"

12
Data: 27 styczeń 2005, 18:04
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Boombastic


Tylko ze nie kazdy chce jezdzic historia motoryzacji na co dzien i woli
ta historie ogladac z okien swojego samochodu na f.



Patrzeć jak ta historia objeżdża terażniejszość? :-)



13
Data: 28 styczeń 2005, 11:45
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: 500E


Patrzeć jak ta historia objeżdża terażniejszość? :-)



safrana biturbo by nie objechał:)))))


<500E>


MB W124 300 E24
==Pozdrowienia==


<3-miasto>





14
Data: 28 styczeń 2005, 13:06
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.?

Autor: The_EaGle

Boombastic napisał(a):


Tylko ze nie kazdy chce jezdzic historia motoryzacji na co dzien i woli
ta historie ogladac z okien swojego samochodu na f.




Patrzeć jak ta historia objeżdża terażniejszość? :-)



Predzej patrzec jak historia zatrzymuje sie na poboczu drogi :) zeby
ostudzic zmeczony zyciem silnik ;)

Pozdrawiam
Rafal


15
Data: 28 styczeń 2005, 13:17
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.?

Autor: MAYDAY



Predzej patrzec jak historia zatrzymuje sie na poboczu drogi :) zeby
ostudzic zmeczony zyciem silnik ;)



pośmiejemy się jak w tych nowych samochodach będziesz wymieniał
żaróweczki :)

16
Data: 28 styczeń 2005, 14:36
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Sergiusz S





safrana biturbo by nie objechał:)))))



eee predzej ten safran by sie popsul :)

renault 25 V6 turbo to tez historia a naprawde jest malo samochodow ktore
moga go dogonic :)
nawet takie TT biturbo ;)

P.S dam piwo za wymiane zarowek w kierunkowskazie przednim :P

--
Pozdrawiam
Sergiusz S
Renia 25 V6 Turbo 220 KM
GG: 4246730







17
Data: 28 styczeń 2005, 14:37
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Boombastic


pośmiejemy się jak w tych nowych samochodach będziesz wymieniał
żaróweczki :)



He, he, nawet można wymieniać żarówki przez nadkola :-)



18
Data: 28 styczeń 2005, 20:22
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Przemek \(


Patrzeć jak ta historia objeżdża terażniejszość? :-)


taka stara beemka zginelaby po 2 miesiacach eksploatacji w mojej pracy.
Niedawno jechalem takim mondkiem tedesmecos co mial 2 lata i 170 tys
przebiegu.. mala zadyma byla w pracy bo tarcze polecialy od jazdy bez
klockow i wyszlo na jaw ze auto od 50 tys nie mialo zadnego przegladu - to
znaczy jezdzilo na jednym oleju bez zadnego dolewania 50 tys km!!!! taka
stara mala bejca cieszyc moze kogos kto dbac bedzie o tego dziadka - polscy
konsultanci jakby wzieli to pare razy na dluzsza trase to bejca bylaby
zakatowana
Przemek



19
Data: 29 styczeń 2005, 18:21
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Elwis


nie ma czym sie podniecac.. glupi nowy mondek 130 konny tedesmecos z
mniejsza pojemnoscia i na 4 cylindrach ma korzystniej rozlozony moment,
jest ciezszy ze 200-300 kilo niz np 3ka tds i mniej pali
Przemek


Ja nie mówię o konserwach tylko o prawdziwych samochodach. Z Twojej
wypowiedzi wnioskuję, że dobrą Bejcą nie jeździłeś, a jeżeli się mylę to
znaczy, że samochody traktujesz jak przemieszczacze, a wtedy nie ma o czym
mówić.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis - Electronic Lifelike Worker Intended for Sabotage
Becia 316i E30 Alpenweiss II Powered by profan-butan
z adresu wytnij NO-SPAM bo to pułapka na spamerów



20
Data: 29 styczeń 2005, 18:22
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Elwis



Dwusilnikowa Syrena może być?


Mogę wiedzieć czym jeździsz ?

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis - Electronic Lifelike Worker Intended for Sabotage
Becia 316i E30 Alpenweiss II Powered by profan-butan
z adresu wytnij NO-SPAM bo to pułapka na spamerów



21
Data: 29 styczeń 2005, 18:27
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Elwis


Tylko ze nie kazdy chce jezdzic historia motoryzacji na co dzien i woli
ta historie ogladac z okien swojego samochodu na f.



Patrzeć jak ta historia objeżdża terażniejszość? :-)


Patrzeć z okien tej historii na wypełnione po brzegi i niekompetentne ASO, w
których nowoczesne auta na "f" czekaja na litościwą rękę mechanika. Widzieć
z okien tejże historii wkurwionych na maxa włascicieli tych nowoczesnych
konserw, którzy wydali 60kzł na zlepek kilkunastu tysięcy części zrobionych
najtańszym mozliwym kosztem i zaprojektowanych ku uciesze serwisu.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis - Electronic Lifelike Worker Intended for Sabotage
Becia 520i E34 Gletscherblau
z adresu wytnij NO-SPAM bo to pułapka na spamerów





22
Data: 29 styczeń 2005, 20:07
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Przemek \(


Ja nie mówię o konserwach tylko o prawdziwych samochodach. Z Twojej
wypowiedzi wnioskuję, że dobrą Bejcą nie jeździłeś, a jeżeli się mylę to
znaczy, że samochody traktujesz jak przemieszczacze, a wtedy nie ma o czym
mówić.


Nie probuj na przyszlosc wnioskowac.. nie wychodzi Ci
Przemek



23
Data: 30 styczeń 2005, 14:35
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.?

Autor: Paweł?= Pl

On Sat, 29 Jan 2005 18:22:36 +0100, Elwis
wrote:



Dwusilnikowa Syrena może być?


Mogę wiedzieć czym jeździsz ?



Możesz, poguglaj.


Paweł Pluta



--


-.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
-.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.


24
Data: 31 styczeń 2005, 16:03
Temat:

Re: Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.

Autor: Elwis


Mogę wiedzieć czym jeździsz ?



Możesz, poguglaj.


Wybacz, mój czas jest cenny.


--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis - Electronic Lifelike Worker Intended for Sabotage
Becia 520i E34 Gletscherblau
z adresu wytnij NO-SPAM bo to pułapka na spamerów




Tematy powiązane z Silniki BMW 2.5TD i 2.5TDS róznice.:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24