otopr.pl Grupy dyskusyjne w co się bawić z dwulatkiem?

w co się bawić z dwulatkiem?

1
Data: 21 październik 2003, 09:47
Temat:

w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: MW

Niedługo zacznie się zima a mi brakuje pomysłów jak zająć mojego dwuletniego
synka. Oglądanie bajek odpada, gdyby mu pozwolić robiłby to cały dzień.
Czekam na propozycje.



2
Data: 21 październik 2003, 12:08
Temat:

Re: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: vooov

Proszę zajrzeć do archiwum grupy 7, 8 ,9 pażdziernik.
Pozdrawiam.



3
Data: 21 październik 2003, 12:09
Temat:

=?iso-8859-2?Q?Re:_w_co_si=EA_bawi=E6_z_dwulatkiem=3F?=

Autor: Przyklejka

Użytkownik "MW" napisał


Czekam na propozycje.



-budowanie z klocków np. garaży dla autek , a nastepnie zabawa w naprawianie
aut w tym garażu
-malowanie farbami , zamiast pędzelka rączka
-kolorowanie kredkami świecowymi, lub innymi (są książeczki do kolorowanie
dla 2 latków)
-nadmuchac kilka balonów i odbijać, wrzucać do pudełka-starać się celnie
rzucić
-włączyć skoczną muzyke i tańczyc , Patryk zawsze to bardzo lubił i lubi do
tej pory
-puszczanie baniek mydlanych
-mini teatrzyk z maskotek
-czytanie książeczek
-usiąść na przeciwko siebie i turlać piłke
-granie w karty, dziadek nauczył Patryka grać w wojne ( rozdaje sie całą
talie kart, np. na dwie kupki, każdy wykłada po jednej karcie , większa
wygrywa; jeśli 2 karty są takie same to wtedy jest wojna; każdy na swoją
katre kładzie jedną karte , tak żeby nie było widac jaka, a na nią kładzie
kolejną karte , odkrywając ją, wtedy wyższa karta wygrywa)

Powodzenia i dużo miłej zabawy

--


Kasia i Patryk / 24 marzec 1999 /
Łódź
mały album Patryka [ http://patrynko.webpark.pl ]




4
Data: 21 październik 2003, 12:22
Temat:

malowanie rekami, bylo: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: *madzik* <

"Przyklejka" skrev i meddelandet
news:bn30np$gsu$1@nemesis.news.tpi.pl...


-malowanie farbami , zamiast pędzelka rączka



no wlasnie, czy to musza byc jakies specjalne farby do malowania rekami?

--
Pozdrawiamy optymistycznie,
Magda,
Michalek (ur. 28.05.2001r.)
Malenstwo (~03.05.2004r.)



5
Data: 21 październik 2003, 13:00
Temat:

=?iso-8859-2?Q?Re:_malowanie_rekami=2C_bylo:_w_co_si=EA_bawi=E6_z_dwula?= =?iso-8859-2?Q?tkiem=3F?=

Autor: Przyklejka



Użytkownik "*madzik*" napisał



no wlasnie, czy to musza byc jakies specjalne farby do malowania rekami?


Nie wiem czy są w sklepach farby typowo do malowania rekami.
Najlepsze są chyba plakatowe ( takie w słoiczkach lub tubkach) , bo łatwo
sie miesza i nabiera na paluszek kolory. Tylko trzeba uważać żeby maluch nie
brał wtedy łapek do buzi.

--


Kasia i Patryk / 24 marzec 1999 /
Łódź
mały album Patryka [ http://patrynko.webpark.pl ]




6
Data: 21 październik 2003, 13:52
Temat:

Re: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: Elvgreen <

Użytkownik "MW" napisał w wiadomości
news:bn2ob8$n29$1@atlantis.news.tpi.pl...


Niedługo zacznie się zima a mi brakuje pomysłów jak zająć mojego


dwuletniego


synka. Oglądanie bajek odpada, gdyby mu pozwolić robiłby to cały dzień.
Czekam na propozycje.



Budowanie wieży z klocków i rozwalanie,
Budowanie samolotów z klocków i symulowanie katastrofy (uderzenie w wieżę)
Kolejka eletryczna - kolizja z samochodami/wykolejanie
Samochod na baterie - kolizja z wieżą
Układanie puzzle - i oczywiście rozwalanie
Sadzanie misia na samochód na baterie i kolizja z wieżą
Skok króliczka z wieży, w którą uderza samolot!

Ale zabawa!!! :)



7
Data: 21 październik 2003, 13:59
Temat:

Re: malowanie rekami, bylo: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: Elvgreen <

Użytkownik "Przyklejka" napisał w wiadomości
news:bn33mt$ss4$1@nemesis.news.tpi.pl...




Użytkownik "*madzik*" napisał
>
> no wlasnie, czy to musza byc jakies specjalne farby do malowania rekami?
>
Nie wiem czy są w sklepach farby typowo do malowania rekami.



Na pewno są. W każdym razie powinny być. Za czasów komuny znajomi Niemcy
przywieźli mi i bratu takie farby do zabawy. Były rewelacyjne - kilka
plastikowych pojemniczków wielkości takich malutkich wiaderek w jakich się
czasami sprzedaje rolmopsy. Było z 6 podstawowych kolorów. Farba miała
konsystencję galarety albo takiego pudingu (do dzis pamietam zamaczanie
palcow w zimnej galarecie :). Dobrze sie toto mylo, latwo schodzilo z ubran,
no i na pewno nie bylo szkodliwe w kontakcie z oczami i ustami. Zabawa była
przednia bo do tego był wielki plakat niepokolorowany z pszczółką mają.
Piękny obraz wyszedł. Taki późny Gaugin :)



8
Data: 21 październik 2003, 17:20
Temat:

Re: malowanie rekami, bylo: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: Manatka


Użytkownik "Elvgreen" napisał w wiadomości
news:bn3729$8og$1@helios.domdata.com...


> Nie wiem czy są w sklepach farby typowo do malowania rekami.

Na pewno są. W każdym razie powinny być.



Sa :) Donosze, ze widzialam w Realu - cana okolo 36 PLN, tyle, ze w
mniejszych opakowaniach niz wiaderka po rolmopsach ;)
Dzis lub jutro sprawdze dokladnie jakie i ile tam jest kolorow, bo tez
przymierzam sie do kupna.

--
Manatka i Taja (2 +)



9
Data: 21 październik 2003, 17:46
Temat:

Re: malowanie rekami, bylo: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: *madzik* <

"Manatka" skrev i meddelandet
news:bn3jle$c4p$2@inews.gazeta.pl...


Sa :) Donosze, ze widzialam w Realu



to prosze mi to jeszcze na szwedzki przetlumaczyc ;-)

A powaznie, to skoro sa u nas, to tu tez gdzie powinny byc, dzieki za
informacje :-)

--
Pozdrawiamy optymistycznie,
Magda,
Michalek (ur. 28.05.2001r.)
Malenstwo (~03.05.2004r.)



10
Data: 21 październik 2003, 22:52
Temat:

Re: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: Marcin Jac


Niedługo zacznie się zima a mi brakuje pomysłów jak zająć mojego dwuletniego
synka. Oglądanie bajek odpada, gdyby mu pozwolić robiłby to cały dzień.
Czekam na propozycje.



Polecam ksiazke:

365 dni tworczej zabawy dla dzieci dwuletnich i starczych
Sheila Ellison, Judith Gray
WAB, Warszawa 2003
cena 29,90 (kupiona w Krakowie z upustem 15%)
http://www.wab.com.pl/katalog.nsf/ksiazka/isbn8389291096

Marcin, Junior (23.07.2003)





11
Data: 22 październik 2003, 08:43
Temat:

Re: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: aok


Użytkownik "MW" napisał w wiadomości
news:bn2ob8$n29$1@atlantis.news.tpi.pl...


Niedługo zacznie się zima a mi brakuje pomysłów jak zająć mojego


dwuletniego


synka. Oglądanie bajek odpada, gdyby mu pozwolić robiłby to cały dzień.
Czekam na propozycje.



Nie wymyślać zabaw na siłę, tylko obserwować dziecko i odpowiednio reagować,
zabawą może być wszystko, zabawką też, a te inspirowane przez rodziców, hmm,
nie zawsze są tymi, które dziecku pasują



12
Data: 23 październik 2003, 14:51
Temat:

Re: malowanie rekami, bylo: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: Manatka


Użytkownik "*madzik*" napisał w wiadomości
news:bn3kbm$jtv$1@news.onet.pl...


A powaznie, to skoro sa u nas, to tu tez gdzie powinny byc, dzieki za
informacje :-)



To ja podam dokladniej, moze sie komus przyda:

Kupilam w Realu w cenie 29,90 PLN. Sa to farby niemieckiej firmy NERCHAU,
nazywaja sie "Nerchi fingermalfarben". W pudelku jest 6 kolorow po 100 ml
kazdy. Strona Nerchau (podana na opakowaniu) www.nerchaufarben.de - dla
zainteresowanych ;)
Dodam od siebie, ze kolory sa bardzo ladne, takie nasycone. Jeszcze nie
malowalismy tymi farbkami... troche sie boje kataklizmu ;)))


--
Manatka i Taja (2 +)



13
Data: 23 październik 2003, 16:36
Temat:

Re: malowanie rekami, bylo: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: Mysz_a


Użytkownik "Manatka" napisał w
wiadomości news:bn8o4g$e9b$1@inews.gazeta.pl...



Użytkownik "*madzik*" napisał w


wiadomości


news:bn3kbm$jtv$1@news.onet.pl...
> A powaznie, to skoro sa u nas, to tu tez gdzie powinny byc, dzieki za
> informacje :-)

To ja podam dokladniej, moze sie komus przyda:

Kupilam w Realu w cenie 29,90 PLN. Sa to farby niemieckiej firmy NERCHAU,
nazywaja sie "Nerchi fingermalfarben". W pudelku jest 6 kolorow po 100 ml
kazdy. Strona Nerchau (podana na opakowaniu) www.nerchaufarben.de - dla
zainteresowanych ;)
Dodam od siebie, ze kolory sa bardzo ladne, takie nasycone. Jeszcze nie
malowalismy tymi farbkami... troche sie boje kataklizmu ;)))



Rewelacyjne farby i suuuuper zabawa :-))
U nas sprawdziły się w czasie, kiedy mały nie chodził jeszcze do przedszkola
i malowanie farbami było nie lada atrakcją. Można uzywać do nich pędzelków -
my kupilismy takie małe, krótkie, w IKEI.
Za podkład najlepiej uzyć kartonu lub grubej tektury, no i wybrać miejsce
łatwo zmywalne :-)), np. kuchnię, jeżeli dysponuje się dużą.
Aha, z ubranek spierają się bez śladu.

Miłego malowania.
--
Serdeczności :)
M & M czyli Mysz_A
& Maks (lat 4,8), który na zajęcia z plastyki ma przynieść dużą, mamusiną
starą podkoszulkę ... hmmm ... chyba będzie z tego malarski strój ;-)))



14
Data: 23 październik 2003, 16:53
Temat:

Re: malowanie rekami, bylo: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: *madzik* <

"Mysz_a" skrev i meddelandet
news:bn8p3g$bao$1@atlantis.news.tpi.pl...

dzieki za wszystkie wypowiedzi.

Ja tez juz wiem, ze "tu" sa takie, tylko musze sie wybrac do miasta i je
nabyc.
Co do srodowiska tworczego - kuplam juz w Ikeai peleryne oraz podklad na
podloge (2x2 m), wiec moze sie uda oszczedzic inne obszary ;-)

--
Pozdrawiamy optymistycznie,
Magda,
Michalek (ur. 28.05.2001r.)
Malenstwo (~03.05.2004r.)



15
Data: 23 październik 2003, 17:40
Temat:

Re: w co się bawić z dwulatkiem?

Autor: Mubuza


Użytkownik "Elvgreen" napisał w wiadomości
news:bn36m2$8hr$1@helios.domdata.com....



Budowanie wieży z klocków i rozwalanie,
Budowanie samolotów z klocków i symulowanie katastrofy (uderzenie w wieżę)
Kolejka eletryczna - kolizja z samochodami/wykolejanie
Samochod na baterie - kolizja z wieżą
Układanie puzzle - i oczywiście rozwalanie
Sadzanie misia na samochód na baterie i kolizja z wieżą
Skok króliczka z wieży, w którą uderza samolot!



O rany..same katastrofy...co do jednego...

Mubuzia




Tematy powiązane z w co się bawić z dwulatkiem?:



Copyright 2007-2008 © otopr.pl Informacje Prasowe
Projekt i wykonanie: E2


web stats stat24